SLIDER

Będzie EKO-cudnie:)

Ekotyki za mną, a teraz zbliżają się Ekocuda;) Jestem na nich od pierwszej edycji, raz prowadziłam tam wykład :)  Celebrytka jak nic (żarcik:)) Ekocuda bardzo lubię, ponieważ w ich trakcie jest wiele niesamowitych wykładów, na których pojawiają się także technolodzy kosmetyczni, ponieważ wykłady prowadzone są przez wielu doświadczonych specjalistów pracujących w branży kosmetycznej, m.in. Dr Kozieja, który jest moim wzorem do naśladowania odnośnie oceny bezpieczeństwa kosmetyków. 

for. Kamila Panasiuk


Targi odbędą się w dniach 21 i 22 kwietnia w Domu Towarowym Bracia Jabłkowscy. I musicie tam być:) Przed samymi Targami przedstawię Wam swoją listę zakupową z konkretnymi kosmetykami, na które mam chęć. Dzisiaj mam dla Was zadanie - przejrzyjcie listę proponowanych przeze mnie wystawców - wybrałam dla Was tych, na których kosmetyki mam ochotę się przyczaić:) Zróbcie swoje listy lub wrzućcie w komentarzu produkty, które Waszym zdaniem mogą być ciekawe:) Osoba polecająca dostanie ode mnie prezent niespodziankę - te produkty, które kupię z Waszego polecenia wylądują na blogu w analizie;) 

Wiosenna edycja to największe dotychczasowe przedsięwzięcie. Na przestrzeni ponad 3 pięter Domu Towarowego Bracia Jabłkowscy, szeroką gamę produktów zaprezentuje ponad 140 wystawców, zarówno polskich i zagranicznych producentów naturalnych kosmetyków. Warto dodać, że Ekocuda to także przestrzeń dla warsztatów, wykładów, spotkań z ideami, które za tymi markami się kryją.

Informacje organizacyjne



Wejście na targi jest bezpłatne :)

Godz. 11.00-19.00 – sobota
Godz. 11.00 – 18.00 - niedziela

Ekocuda to niepowtarzalna okazja do poznania nowych i wyjątkowych marek, tworzących swoje produkty dzięki inspiracjom czerpanym z natury, z wykorzystaniem naturalnych składników. Jednak nie wszyscy robią takie produkty, jakie lubię, o czym niestety przekonałam się na Ekotykach. Ale na Ekocudach mam lepsze rozeznanie marek i większe do nich zaufanie;) Na większości stoisk można płacić kartą, ale na wszelki wypadek weź ze sobą gotówkę. 

Oprócz tego, jak zawsze w trakcie targów możesz liczyć na dodatkowe atrakcje (trudno się na nie dostać, ale nie będzie źle - próbuj), takie jak warsztaty makijażu wykonywanego mineralnymi kosmetykami i jeszcze więcej wykładów poświęconych tematyce zdrowia i pielęgnacji naturalnej. targi są genialnie promowane w Internecie - na Facebooku i Instagramie. Znajdziesz tam opisy wszystkich wystawców i informacje o najważniejszych produktach. 

Moja rada - nie jedź samochodem:) Jest bardzo trudno o miejsce parkingowe. Mój rekord - godzina szukania. Ale lokalizacja Targów jest bardzo dobra - Dom Braci Jabłońskich znajduje się w samym centrum, niedaleko Warszawy Centralnej i wszelkiej komunikacji miejskiej (chyba, że tak jak ja jesteś z Piastowa i zamknęli Ci dojazd pociągiem na 1,5 roku:):):)

Moje propozycje firm


SVOJE

Rzemieślnicze kosmetyki, typowe hand-made-technology:) Ale ich opakowania są piękne, a kilka produktów mnie kusi:) Ale o tym w najbliższym poście:)


Tradycyjne mydło

Ich mydło w piance właśnie się testuje:) Z tego, co pamiętam z Ekotyków u nich nie można płacić kartą, ale na mydło w piance warto zerknąć:) 



Derma

Tym produktom niech przyjrzą się fanki eko-życia oraz przyszłe mamy, ponieważ Derma ma bardzo fajne produkty do pielęgnacji dzieci:) 



Kosmetyki DLA

Innowacyjny duet! Dziewczyny jako pierwsze w Polsce zastąpiły wodę w kosmetykach naparami ziół. Byłam kiedyś na wykładzie, na którym opowiadały o produktach firmy. Pełne pomysłów i pasji panie technolog;) Teraz jeszcze zmieniły wygląd swoich opakowań, w którym się zakochałam. Kosmetyki są opisane w nieszablonowy sposób. Jeszcze tylko przetestuję je na swoim ciele i będę miała pełny obraz;) 



Elixir by nature

Kosmetyki nie są tanie, ale podobnie jak Alkemie, są bardzo dobrze skomponowane i jeszcze nigdy nie spotkałam takich receptur, gdzie każdy, ale to każdy składnik byłby dobrany pod konkretny problem skórny. Naprawdę zerknij na produkty tej marki. 



Charlotte BabyBIO

Dla mnie całkowita nowość, ale z chęcią się temu przyjrzę. Pod kątem pielęgnacji moje chrześniaka;)  Tym bardziej, że jestem ciekawa, jak naprawdę powinna wyglądać pielęgnacja dziecka i czy natura jest naprawdę taka pożądana. Zobaczymy:) Ale te produkty wyglądają na przesłodkie:) Składzie produktu - szykuj się - nadchodzę!



John Master Organic

Dla mnie kosmetyki ekskluzywne ze względu na składniki, ale jeszcze jedna rzecz - jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa organicznej bazy pod makijaż, na którą czaję się od bardzo długiego czasu. Nawet nie wiecie, jak bardzo chciałabym ją przetestować i przeanalizować:) 



LovingECO

Firma, której zaczęłam przyglądać się od niedawna:) I powiem Wam jedno - podobnie jak w przypadku Alkemie, jest zgodna z moimi zasadami formułowania kosmetyków. A poza tym to naprawdę produkty tworzone przez specjalistów i technologów z wieloletnim doświadczeniem. Wiem, bo miałam okazję ich spotkać jakiś czas temu:) Niesamowicie oddani swojej pracy, produkują kosmetyki dla wielu firm, ale wyszli też z własną marką. Ich masło do ciała jest genialne. I nie jest to masło, które jest po prostu stopionymi w jedno masłami, to jest niesamowicie dopracowana emulsja, nowoczesne składniki. Naprawdę - przyjrzyj się ich produktom. 



Alkiemie

Po ostatnim wpisie nie musze chyba więcej pisać. Ja tam będę. Można u nich płacić kartą. Mężu - kochaj mnie jeszcze - odrobię w polu:) Lub w kuchni:)



Przejrzyj proszę wskazane firmy lub poleć mi coś, czego nie udało mi się wyłapać w trakcie pisania;) Czekam na Twój komentarz, a dla aktywnych - niespodzianki!

Twoja zwariowana chemiczka:):)

3 komentarze

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.