SLIDER

Chemik na Youtube! Moje typy na dobre zakupy na Ekocudach:)

Cały Internet i blogosfera w Polsce mówi prawie tylko o jednym - o Ekocudach, które odbędą się w najbliższy weekend w Warszawie. Na targach będzie mnóstwo firm i na pewno musisz przygotować się na tłumy! Wstęp jest darmowy, targi odbędą się w Domu Towarowym Braci Jabłońskich. 



Co kupić? 


 Jakiś czas temu opisałam Ci ogólnie firmy, które mnie zaciekawiły - wpis znajduje się tutaj. Tym razem skupiłam się na wypróbowanych przeze mnie produktach. Bo nie polecę Ci czegoś tylko na bazie składników - bo choć składniki mogą wyglądać genialnie to kosmetyk wcale nie musi być dopracowany. Dlatego zapraszam Cię na film, w którym przedstawiam swoje ulubione produkty, które warto spróbować. Ja im zaufałam, u mnie się sprawdziły i mam nadzieję, że sprawdzą się u Ciebie:) Linki do produktów znajdują się zaraz pod filmem! 



I koniecznie daj mi znać, czy może już masz jakieś swoje ukochane kosmetyki, które poleciłabyś/poleciłbyś innym:) 

Przesyłam Ci buziaki!

10 komentarzy

  1. Gratuluję odwagi do nagrywania, ja nadal nie mogę się do tego odważyć, bo zawsze coś jest nie tak jak potrzeba :P Ach te wymówki :D

    Muszę spróbować koniecznie tych produktów z Yope ale niestety nie będę mogła być na Ekocudach w Wawie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też potem coś jest nie tak - nie tak włosy, nie tak to, ale w sumie czy naprawdę o to mi chodzi - najważniejsze, żeby zacząć:) YOPE naprawdę polecam:) Musisz spróbować:) A będziesz na Meet Beauty czy w Poznaniu?:):):) Bo wszystko się nakłada;)

      Usuń
    2. Meet Beauty mnie nie chciało :(
      Także będę w Poznaniu.
      Jak będziesz na Meet Beauty radzę uważać na kosmetyki O2 Skin ;) Jakby coś możemy na ten temat porozmawiać więcej na priv, a w ogóle to chyba pasowałoby się umówić na jakąś kawkę/ herbatkę/ lody, nie ? :*

      Usuń
    3. Kochana, Meet Beauty też mnie nie chciało:):) I będę w Poznaniu!!! Musimy pogadać w takim razie o O2 Skin!! A może chcesz się zabrać do Poznania w piątek?:) Jadę samochodem:)

      Usuń
    4. Ja jadę z mężem bo wykupiliśmy bilety na PKP ale na pewno się spotkamy :)
      Ewidentnie widać, że Meet Beauty nie chce ludzi z wiedzą, bo za dużo mogłyby powiedzieć i marketing firm by się skończył :D

      Usuń
  2. Teraz muszę lecieć, ale jeszcze dziś będę nadrabiać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że są takie targi musze się na nie wybrac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Nie przeraź się tłumów, ale jak powoli będziesz przechadzała się po stanowiskach to odkryjesz wiele perełek:)

      Usuń
  4. Aby stworzyć własny kosmetyk trzeba mieć sporą wiedzę oraz trochę wolnego czasu, to dlatego większość osób decyduje się na zakup gotowych produktów.

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.