SLIDER

Clean & Clear shine control

Witam po chwilowej przerwie;)
Dziś zaprezentuję Wam krem do twarzy, nawilżający, przeciw błyszczeniu się skóry.
 Niestety, nie przytoczę tutaj co jest napisane na jego etykiecie, gdyż czcionka jest wielkości nogi mrówki:)
Jest to krem na dzień, ze znanej wszystkim firmy Johnson&Johnson, z serii Clean&Clear shine control (kolor zielony).
Zdecydowanym plusem jest jego wydajność. Buteleczkę z pompką o pojemności 100ml zakupiłam kilka miesięcy temu. Stosuję codziennie, a ubyła go może połowa. W dodatku przepięknie pachnie! Jego zapach przypomina mi wiele dobrego. Będąc na wakacjach dwa lata temu używałam żelu do twarzy z tej serii, więc po nałożeniu tego kremu (pachną identycznie) przenoszę się wspomnieniami do tamtego czasu. Takie małe wakacje codziennie rano. Powracając do tematu - krem szybko się wchłania, doskonale nawilża twarz i faktycznie redukuje błyszczenie, ale nie matuje. Jednak tego na przedniej etykiecie nikt nie obiecuje.

Minusy są, ale niewielkie. Zbyt duże - jak dla mnie dawkowanie go ( jedno naciśnięcie pompki daje nam tego kremu trochę za dużo). Drugi minus jest taki, że jeśli nasza skóra jest przesuszona, to krem tego tak naprawdę nie naprawi. Po prostu utrzymuje twarz w dobrej kondycji.

Cena to ok. 17zł, co za taki wydajny produkt moim zdaniem nie jest dużą kwotą.




Ocena ogólna: 8/10 . Ale 10/10 chyba  żaden kosmetyk przeze mnie wypróbowany chyba jeszcze nie otrzymał:) Jestem zadowolona z tego kremu, chętnie do niego powrócę.

Pytanie do Was: Czy w Polsce można dostać żel do twarzy z tej serii? Jeśli tak, to gdzie i w jakiej cenie?

Pozdrawiam Was serdecznie!

2 komentarze

  1. Żel jest chyba dostępny w Rossmannie i w Superpharm:) Zdaje mi się, że w Warszawie go widziałam:) a pompki nie musisz chyba do końca wyciskać:) Ten patent sprawdza się w mojej bazie pod podkład;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tu się nie da nie wciskać do końca:(

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.