SLIDER

Cukrowy peeling do ciała i zakupy;)

Zły dzień w pracy musiałam sobie jakoś zrekompensować. Jak nie kosmetykami, to czym? ;)
Oto moje zakupy:

* podkład Miss Sporty So Matte
* błyszczyk Sally Hansen
* cienie do powiek NYC
*  dwa lakiery do paznokci Sensique








Dziś chciałabym zaprezentować Wam cukrowy peeling do ciała DAX Cosmetics z serii Perfecta Spa. Wybrałam czekoladowo -kokosowy, złuszczająco ujędrniający.
Zapach przywodzi mi na myśl czekoladowy budyń. Jak dla mnie - idealny na poprawę humoru. W kontakcie z wodą peeling staje się biały, pozostawia na skórze tłusty film, co mi jednak przeszkadzało. Ale komu innemu może to odpowiadać - nie trzeba po nim używać balsamu. Doskonale usuwa martwy naskórek i ujędrnia - na szóstkę! Serdecznie go polecam.
Minusem jest dla mnie cena - za 225 ml zapłaciłam 16zł z groszami.
Całość oceniam na 4+.  Czy kupię ponownie? Raczej tak.






Bardzo proszę Was o komentowanie, sugestie, np. tego, co chcielibyście abym przetestowała lub o czym chcielibyście tu przeczytać. Pozdrawiam Was serdecznie!

6 komentarzy

  1. Od dawna czaję się na ten peeling i chyba jutro go kupię. ;)
    Chciałabym zobaczyć makijaż na letni wieczór. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w makijażach niestety dopiero raczkuję:( Ale może moja siostra coś wymodzi - makijaże to jej konik:)Poproszę ją i dodam tu, jeśli się zgodzi:) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten podkład z Miss Sporty! Ale jest raczej średni... Choć na pewno lepszy od połowy moich podkładów. ;p Fajnie pachnie i nawet matuje. Ale skóra wygląda po jego użyciu jakoś dziwnie... Szczególnie po kilku godzinach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż będzie za jakiś czas, ale już mam wenę:) A ja do kompletu mam masło do ciała tej samej firmy:) Nie podoba mi się tylko zapach sztucznej czekolady:( Nie wiem, czy tak samo jest odczuwalny w peelingu:) Przywieź go do Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jutro zaczynam go testować:) Cóż, lusterko i puder do torebki i jedziemy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przywiozę. zapach trochę sztuczny, taki budyniowy

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.