SLIDER

Clearskin -Avon

Zapraszam Was dziś do zapoznania się z produktem marki Avon, maseczka Clearskin.
Info z opakowania:
Maseczka głęboko oczyszczająca pory z glinką i kwasem salicylowym 0,5. Maseczka opracowana przy wykorzystaniu technologii zwężania porów. Sprawia, że pory stają się mniej widoczne.



Maseczka mieści się w wygodnej tubce, 75 ml, zamykana na zatrzask. Upolowałam ją na promocji, za 9,90. Jest koloru zielonego. Po nałożeniu na twarz dość szybko wysycha - wystarczy ok. 5 minut i tak też jest napisane na opakowaniu. Zmywa się ją ciepłą wodą, schodzi bardzo łatwo. Ma nieprzyjemny "chemiczny" zapach, ale jest on bardzo słaby.

Stosuję ją raz na dwa tygodnie i to mi w zupełności wystarcza. Pory są faktycznie mniej widoczne i oczyszczone. Po użyciu maseczki skóra nie jest przesuszona. Maska ma gęstą konsystencję, dobrze się nakłada  i jest bardzo wydajna.
Bardzo ją lubię. Ba! Ośmielę się stwierdzić, iż jest to moje kosmetyczne must have! Wiem, że wiele z Was narzeka na kosmetyki z Avonu, ale ten produkt jest naprawdę godny polecenia.

Na tę maseczkę namówiła mnie moja konsultantka Kinga, której serdecznie za to dziękuję:) A jeśli ktoś jest ze Szczecina lub okolic - chętnie podam do niej namiar.

Pozdrawiam słonecznie, choć za oknem deszczowo:(

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.