SLIDER

Essence Colour & go

Od jakiegoś czasu szukałam żółtego lakieru. Niestety był same blade odcienie. Zmęczona długimi poszukiwaniami wybrałam odcień  51 Mellow Yellow z Essence.
W buteleczce kolor wydaje się dość blady. Po nałożeniu na paznokcie ma odcień... jakby bananowy.
Niestety lakier źle się nakłada. Trzeba nałożyć 3 warstwy, po których i tak widać lekkie prześwity. Lakier smuży, rozlewa się po skórkach, jest dość rzadki.

Jego ogromnym plusem jest trwałość. Przez 5 dni nie odprysnął, nie było także odgnieceń od poduszki, czy innych rzeczy, których dotykałam. Mimo tego kiepskiego nakładania, jestem na TAK. Właśnie za tę trwałość.

Oto fotki:


 Odpryski widoczne na zdjęciu powstały przeze mnie - zapatrzyłam się w telewizor i zaczęłam zdrapywać - zupełnie zapomniałam o tym, że nie zrobiłam im zdjęcia. :)

4 komentarze

  1. kolor całkiem sppoko, tylko szkoda ze takie ciemne foty.

    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor i nazwa lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Matleena make up - niestety, mój aparat odmawia współpracy:(

    @maniakupowania - mi bardziej nazwa niż kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny kolorek-uwielbiam zolty na lato-chociaz ostatnio lapie sie na kazdy paznokiec maluje na inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.