SLIDER

Mani, recenzja i wołanie o pomoc!

Zacznę od końca. Dziewczyny, ratujcie! Mam poparzoną twarz! Nie wiem jakim cudem:(:(:(
Wróciłam do domu, zmyłam makijaż (sam puder, bez podkładu, cień do powiek, tusz) mleczkiem, potem umyłam żelem do twarzy i nałożyłam krem, Clean &Clear. Robię tak każdego dnia. Zaraz po nałożeniu kremu, twarz zaczęła mnie piec, wręcz palić. Stała się cała czerwona, jakby poparzona na słońcu. Szybko zmyłam krem wodą i na mojej twarzy zaczęły pojawiać się białe plamki, jakby bąble - takie, który każdy ma po ugryzieniu komara. Czym to złagodzić?:(:( Doradźcie mi!:(:(:(


A teraz na rozweselenie mój wakacyjny mani:
Oczywiście - pomalowane są i skórki:)
Róż: miss sporty 347
Zielony: Sensique drink with lime 255
Pomarańczowy: selene 191
Niebieski: Sensique
Żółty: essence colour & go yellow mellow 51


RECENZJA essence, colour &go, out of my mind 52

Kupiłam go na poprawę humoru - tylko wtedy kupuję takie niecodzienne kolory. W dodatku - kojarzył mi się ze "Zmierzchem" (mówcie co chcecie - lubię!), ciemna zieleń mieniąca się na seledynowo, quick dry, wszystko ładnie pięknie.

Pierwsza warstwa - zdziwienie maksymalne - błękit z połyskiem. Druga warstwa - jeszcze gorsza. Może niektórych to zgorszy, ale patrząc na te paznokcie przychodziło mi namyśl tylko jedno: taka wstrętna, wielka, zielona mucha, którą na wsi można często spotkać przy krowich odchodach. No paskudny!

Trwałości niestety nie wypróbowałam, bo paznokcie po godzinie zmyłam.
Plusy? wygląd w butelce, nie smuży, wystarczą tylko dwie warstwy, szybko schnie.


Na zdjęciach wygląda o niebo lepiej.










Pozdrawiam Was serdecznie!


PS. Amy Winehouse nie żyje.

3 komentarze

  1. Może spróbuj maślanką albo D-panthenolem to załagodzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam takie problemy zimą. bardzo często własnie dostawałam jakby takiego uczulenia a używałam tych samych kosmetykow co zawsze. łagodziłam alantanem, albo hydrokortyzonem, pomagało, ale koniec końców wylądowałam u dermatologa bo moja z natury tłusta skóra zareagowała po dłuższym czasie mega zapchaniem i bolącymi gulami. dostałam mieszankę maści i po 3 dniach zeszło. ale sprobuj tym alantanem, on powinien złagodzić i nie będzie tak boleć. kosztuje grosze w aptece. bo hydrokortyzon jest maścią sterydową i trzeba na nią też uważać.

    3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.