SLIDER

Mega promocja - Aquafresh

Wybrałam się dziś z rodzicami na zakupy do Kauflandu. Jeśli chodzi o supermarkety w moim mieście, to właśnie tam jest największy wybór kosmetyków. Jedynej rzeczy jakiej potrzebowałam była pasta do zębów, więc regały z kosmetykami omijałam szerokim łukiem. Wzięłam pastę i wróciłam do rodziców. Na moje szczęście Mama poprosiła mnie o znalezienie jej jakiegoś fajnego dezodorantu - w drodze do odpowiedniego działu natknęłam się na promocyjną półkę z produktami do higieny jamy ustnej. I tak oto nabyłam moją pastę Aquafresh (a nawet dwie!) z płynem do płukania ust w oszałamiającej cenie 11zł. Standardowa  cena pasty 75ml to 4,50. Tutaj były dwie 100ml plus płyn 300ml. Wg mnie okazja godna uwagi.
Po powrocie do domu spojrzałam na paragon, bo wierzyć mi się nie chciało, że to naprawdę tylko 11zł i ujrzałam cenę... 5,75:)!



Pozdrawiam Was serdecznie, dobrej nocy.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.