SLIDER

Garnier olejek awokado i masło karite - szampon i odżywka

Po dwóch odcinkach 90210, kawałku ciasta i wielkim kubku kawy, siedzę sobie w maseczce z Ziaji i postanowiłam - w czasie, który musi upłynąć do wznowienia limitu w megavideo - napisać dla Was recenzję.

Dziś pod lupę bierzemy :  
Garnier Naturalna Pielęgnacja, Szampon i Odżywka : olejek z awokado i masło karite.

Info z opakowania:
Wyjątkowa receptura do włosów suchych i zniszczonych. Połączenie olejku z awokado znanego z właściwości zmiękczających z wysoce  odżywczym masłem karite. Rezultat: Intensywnie odżywione Twoje włosy stają się delikatne w dotyku, niewiarygodnie miękkie. Są błyszczące i łatwiejsze w rozczesywaniu.

Opakowanie: Przyjemne dla oka buteleczki, z zamknięciem na klips. Urzekają mnie listki przy zatrzaskach. 

Cóż, na zdjęciu nie prezentuje się to tak ładnie jak w rzeczywistości. 

Kolor: mlecznożółty
Konsystencja: szampon - jak to szampon, lejąca, ale nie ucieka przez palce; odżywka - gęsta, ale jeśli wyciśniemy na rękę zbyt dużą ilość produktu może nam z dłoni uciec;)
Zapach: dla mnie przepiękny, długo się utrzymuje na włosach.

Działanie: cóż, producent obiecuje miękkie włosy, łatwiejsze do rozczesywania, błyszczące, odżywione.  Zgodzę się z miękkością i łatwiejszym rozczesywaniem. I niczym więcej. Mam dość grube włosy, Bardzo zniszczone one nie są. Po użyciu szamponu i odżywki nie zauważyłam, aby były bardziej błyszczące i odżywione (efekt odżywionych włosów występuje na chwilę - kiedy włosy wyschną, są takie jakie były przed myciem). Włosy rozczesują się co prawda lepiej, ale naprawdę niewiele lepiej. Nie ma efektu wow.

Mega plusem tego szamponu  (i odżywki) jest dla mnie długoutrzymujący się miły zapach. 
O tyle o ile szampon sprawdza się w parze z inną odżywką, o tyle odżywka nie sprawdza się w połączeniu z innym szamponem. No i Garnierowski duet jest dla mnie tylko poprawny. Bardzo brakuje mi tu tego efektu WOW:)

Jak oceniam? myślę, że 3/5. Czy kupię ponownie? Nie wiem, w końcu wybór tego typu produktów jest ogromny, lubię kupować sobie coraz to nowe kosmetyki. Ale nie skreślam definitywnie.


Mam pytanie do Was;) 
Czy chciałybyście posty takie typowo o mojej pielęgnacji - twarzy, stóp, włosów, paznokci, dłoni...?

PRZYPOMINAM, że do ROZDANIA brakuje nam 8 obserwatorów. A nagrody już mam:) I wciąż kupuję i zbieram kolejne.

4 komentarze

  1. Używam tego duo i uwielbiam jak na mnie działa, chociaż z pewnością mogłoby lepiej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam kupić ten duet,ale teraz zrezygnuję ;p I chciałbym posty o pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam szampon i dla mnie to WOW! Moje włosy są trudne do rozczesania a przy użyciu tego szamponu nie mam z tym problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam odżywkę i lczyłam na lepsze efekty+obserwuje

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.