SLIDER

Kuracja wzmacniająca

Postanowiłam dziś rozpocząć kurację wzmacniającą i odżywiającą dla moich paznokci. Były w tak koszmarnym stanie, że musiałam ściąć je na króciutko. Mam zamiar używać tych oto produktów

*SOS nail care balm od Essence
* Sensique Keratin Nutrition
*Avon  nail experts





Przez dwa tygodnie (nie wiem jak ja to wytrzymam!!!) będę używała tych odżywek, mam nadzieję, że efekty zauważę dość szybko. Jestem osobą, która szybko się zniechęca, także proszę trzymać za mnie kciuki.
Tym bardziej, że mam pokusę! Dziś w Naturze przyjrzałam się lakierom twins z essence. Oprócz tego, że cudnie wyglądają, to jeszcze mają wesołe nazwy. Czytając na Waszych blogach o Romeo i Julii, spodziewałam się np. Tristana i Izoldy, a tymczasem... zobaczyłam Edwarda i Bellę ze "Zmierzchu", Troy'a i Gabriellę z "High  School Musical" i Chuck'a i Blair z "Plotkary" :) Obecnie marzę o Edwardzie i Belli:)


Na blogu pojawiła się zakładka "Wymiana". Wszystkie pozycje, które się tam pojawią są używane. Te, które zamieszczam dziś pochodzą z wymiany i z rozdania, które wygrałam. Albo mi się znudziły, albo nie sprawdziły, albo nie przypadły mi do gustu.

Niedługo - kiedy blog osiągnie 20 obserwatorów lub 1000 odsłon -zorganizuję rozdanie. Osoba, która je wygra będzie mogła wybrać kilka rzeczy z zakładki "wymiana" jako dodatek do oferowanej przeze mnie nagrody.


Miłego nadchodzącego tygodnia  życzę Wam wszystkim:)
Pozdrawiam
Monika;)


6 komentarzy

  1. Jeśli te produkty nie dadzą sobie rady, spróbuj odżywki Eveline SOS. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, a w jakim przedziale cenowym ta odżywka się mieści? I gdzie można ją znaleźć? Mam w mieście tylko Naturę i tam nie przypominam sobie tego produktu:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ratowałam pazurki jedną odżywką z sensique i muszę przyznać, że jest cudowna! Czekam na efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a którą?
    Dziękuję Ewu za wierne komentowanie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też musze podratować swoje pazurki teraz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mogę polecić odżywkę z Oriflame - taką do wcierania w paznokcie i skórki. Jest fantastyczna, wzmacnia paznokcie i dzięki niej szybiej rosną :) U mnie odżywki Eveline SOS kosztują niecałe 11 zł.

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.