SLIDER

Pielęgnacja twarzy

Kilka postów temu zapytałam się czy Moi Czytelicy (których jest garstka, ale za to fajna garstka:)) chcieliby posty o pielęgnacji różnych obszarów. Odpowiedzi były pozytywne, więc dziś przedstawiam Wam moją pielęgnację twarzy.

Rano myję twarz żelem, czasami przecieram tonikiem. Nakładam krem matujący i przystępuję do makijażu.
Popołudniu zmywam makijaż - oczy preparatem do demakijażu oczu, resztę płynem micelarnym.
Wieczorem co drugi, trzeci dzień robię peeling nakładam maseczkę. Myję twarz żelem, przecieram tonikiem, nakładam krem nawilżający. Potem ewentualnie preparaty na "niedoskonałości" :)

Oto kosmetyki których używam:

*żel oczyszczająco -matujący under twenty
* peeling przeciw wągrom


*Perfecta płyn micelarny
*Ziaja dwufazowy płyn do demakijażu oczu

* bambino krem pielęgnacyjny (używam na noc i kiedy zostaję w domu)
* krem nawilżająco -matujący under twenty (używam na dzień)


*tonik ogórkowy z Ziaji
* maseczka Peel Off Rival de Loop
*apteczna pasta cynkowa (na podrażnienia)

2 komentarze

  1. jeśli chodzi o lakiery Sensique do frencza to zasada jest mniej więcej taka, że sześć dostępnych wersji pogrupowanych jest jakby parami. pierwsze dwa kolory są raczej dla osób o jasnej skórze i bledszych dłoniach, bo jest to zimny, pudrowy róż. jeden lakier z pary zawsze będzie kremowy, a drugi będzie miał jakiś efekt: delikatne drobinki, lekki odblask w innym kolorze itp (niestety nie pamiętam który lakier w której parze to ten z efektem, trzeba sprawdzić pod światło który się będzie mienił). kolejne dwa lakiery tworzą następną parę i kolejne dwa ostatnią :) para środkowa jest dość neutralna, a ostatnia para to kolor ciepłej, delikatnej brzoskwinii, raczej dla osób o ciemnej skórze dłoni. zresztą, kolory możesz sobie wybrać jak chcesz, nie musisz się kierowac tą moją klasyfikacją. ogólnie i tak wszystkie wyglądają bardzo podobnie na paznokciach :D

    mam nadzieję, że to moje wyjaśnienie było zrozumiałe - starałam się ująć to jak najrzetelniej, ale mogło wyjść różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowała mnie pasta cynkowa - podejrzewam, że dobrze radziłaby sobie z wypryskami :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.