SLIDER

Prosimy o pomoc - konkurs Hean

Uwaga, uwaga! Wiele z Was pisało, że podoba się Wam nasz nagłówek. Jeśli tak jest to prosimy o małą pomoc dla jego autorki:)

Bierze ona udział w konkursie Hean - zadaniem konkursowym było stworzenie propozycji lakieru pasującego do czerwonej szminki.

Oto Jej praca i uzsadanienie:


Inspiracją dla stworzenia propozycji były dla mnie z jednej strony rosnąca popularność delikatnych, nieoczywistych kolorów, z drugiej moja osobista fascynacja stylem pin up. Szukałam koloru, który uzupełniałby się z kobiecą, czerwoną pomadką w różnych odcieniach, a jednocześnie wyróżniał na tyle, aby zatrzymać na nim wzrok.
Pozwoliłam sobie stworzyć wirtualną modelkę :), z której "zdjęłam" inne ozdoby (fryzurę, makijaż, ubrania, biżuterię), pozostawiając jedynie lakier. 
Jest to lakier kremowy. Aby udowodnić atrakcyjność koloru przy zestawieniu z odcieniami czerwieni, pobrałam kilka z tychże szminek Vitamin Coctail i umieściłam na wspólnej wirtualnej próbce.
Mam nadzieję, że kolor spełnia zadania, jakie przed nim postawiłam :)

GŁOSUJEMY TUTAJ: https://www.hean.pl/newsroom/?p=441#comments na numer 11. Głosowanie trwa tylko do jutra! (31.01)

Będziemy bardzo, bardzo, bardzo wdzięczne.

Już jutro kolejna recenzja:)
Pozdrawiam,
Monika:):):)



3 komentarze

  1. Ja też biorę udział w tym konkursie.. Moja propozycja to nr 16.
    Życzę waszej koleżance powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.