SLIDER

Wyniki rozdania:)

Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w rozdaniu:) Chociaż mamy nadzieję, że w kolejnym weźmie udział o wiele więcej osób. Już mamy pomysły:)
Ale przejdźmy do rzeczy...

Rozdanie wygrała.....

YASINISI :)
Mnie ostatnio najbardziej podobał sie post "Paznokciove love" a to ze względu na mojego paznokciowego bzika ;) Sporo fajnych inspiracji mi podrzuciłyście..
No i ten o Kobo bo porównałyście go do Sephory. Mam korektory z Sephory, z których nie jestem za bardzo zadowolona. Następnym razem dzięki tej recenzji sięgnę po Kobo właśnie.
serdecznie gratulujemy i wysyłamy maila;)


Kochane, wiem, że czekacie na kolejne paznokciowe love, nad którym myślę bardzo intensywnie, ale niestety - sklepy komputerowe w moim mieście zawodzą i czekam na dostawę do któregoś z nich, by móc zakupić czytnik kart (Monika)

Pozdrawiamy serdecznie:)
M&M

3 komentarze

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.