SLIDER

Mega promocja!

No i znowu coś kupiłam...:) Ale tym razem nie zwiększyłam objętości swojej kosmetyczki. A jak to możliwe? Otóż dzięki nowej promocji Sephory:
 Możecie wymienić każdy zużyty kosmetyk (lub w trakcie używania) różnych firm i kupić produkt Sephory z 50% zniżką. Tutaj znajdziecie więcej informacji oraz całą listę produktów, które można wymienić. Ja się skusiłam i tak oto zmieniłam swój dwuletni bronzer Maca na bronzer Sephory kolor 02 za 25 zł:
 oraz recenzowany kiedyś tusz Maybelline (zestarzał się niestety) na tusz Sephory Full Action 7 w 1 za 27,50:)
UWAGA! Promocja trwa tylko do 1 kwietnia! Ruszajcie na łowy i dajcie znać, co upolowałyście!
Pozdrawiam Magda

3 komentarze

  1. Ja też zamierzam upolować tusz w tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne łowy.. Ja jeszcze nie korzystałam.. Obiecałam sobie odwyk zakupowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie mam w pobliżu Sephory, przynajmniej nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.