SLIDER

Paznokciowe love, cz. 4

Dziś na wesoło;)
Do stworzenia dzisiejszego mani zainspirowało mnie zdjęcie znaleznione na weheartit.com
Aby powiększyć, wystarczy kliknąć na zdjęcie:)
Cóż, paseczków nie posiadałam, więc użyłam lakieru do zdobień.
A teraz krok po kroku:
zmyłam stary lakier, nałożyłam olejek do skórek na skórki i paznokcie. Następnie patyczkami nasączonymi zmywaczem starłam olejek z paznokci. 
Później nałożyłam odżywkę, aktualnie używam Eceline 8w1, jestem z niej póki co zadowolona. Poleciła mi ją Agata:)



Po wyschnięciu odżywki przyszedł czas na pierwszy lakier. Użyłam lakieru z essence, Vampire's love w kolorze 02 into the dark. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie pomalowała skórek:)

Po wyschnięciu Vampire's love, użyłam lakieru do zdobień Sensique, by zrobić białe paski. Zrobiłam je na palcu serdecznym i kciuku.
Jednym z ostatnich kroków było namalowanie serduszek. Użyłam do tego najcieńszego pędzelka NYC oraz czerwonego lakieru Wibo Express Growth.
Jak same wiecie - jak nie pomaluję sobie skórek, to oznacza, że dzieje się ze mną coś niedobrego:) Dlatego też wzięłam się za "poprawki" zmywaczem w pisaku essence.
Na koniec top coat oczywiście od essence (chociaż bardzo chciałabym spróbować topcoatu z OPI - może którać z Was używała?)
Oto i efekt końcowy : 

Okej, wiem, że nie wyglądają najlepiej. Zdaje sobie z tego sprawę, że malowanie wzorów na paznokciach mi nie wychodzi. Ale sprawia mi ogromną frajdę i będę to robić. Ostatnio w życiu staram się robić przeróżne, nawet drobne rzeczy, które mnie uszczęśliwiają. I dzisiejsze malowanie paznokci zdecydowanie to zrobiło.  Jeśli Wam się nie podobają - fajnie. jeśli Wam się podobają - jeszcze fajniej.

Oto wszystkie produkty, których użyłam:
od lewej: topcoat essence, lakier Wibo czerwony, biały lakier Sensique do zdobień, lakier essence Vampire's love 02 into the dark, odżywka eveline 8w1, olejek do skórek i paznokci Avon, pędzelek NYC.

Chętnie zobaczę Wasze wersje tego mani!

Zachęcam Was do komentowania;) i przypominam, że do końca wiosennego konkursu zostało tylko 10 dni! Czekamy na Wasze prace! 

Ślę uśmiechy - Monika



5 komentarzy

  1. ja zrobiłabym 100x gorzej. jest ładnie! ;) sprawia Ci frajdę, to baw się dalej, proste :)) Zazwyczaj krytykują ludzie którzy nie pamiętają swoich początków, bo "zapomniał wół jak cielęciem był":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) zapraszam do wziecia udzialu w naszym wiosennym konkursie:) Monika

      Usuń
  2. Wiadomo - trening czyni mistrza :) Jeszcze dojdziesz do perfekcji. Ja kiedyś nawet frencza nie umiałam zrobić, teraz wychodzi mi nawet przyzwoicie :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś pędzelek?: )

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.