SLIDER

Ulubieńcy lutego

Kochane, przyszła wiosna! Także korzystajcie z pogody, spacer dziś obowiązkowy!
Dawno tego nie robiłam, ale postanowiłam powrócić do postów o ulubieńcach. Moje ulubione produkty lutego:

pielęgnacja: ciało i włosy

odżywka GlissKur, balsam Eveline slim 3d, Isana peeling wanilia i biała czekolada, przeciwłupieżowy szampon care&go, Isana żel pod prysznic mandarynka i zielona herbata

pielęgnacja: twarz
Garnier żel do twarzy 3w1, Garnież żel do mycia twarzy, Avon clearskin maseczka, Ziaja tin tin maseczka antybakteryjna, Nivea matujący krem do twarzy, Sudocrem

makijaż
Soraya podkład matujący, pędzel Donegal, eyeliner essence, pędzel Beauty for you, tusz essence, puder sypki mySecret, bronzer Sensique, paletka cieni Inglot

dłonie i paznokcie
Wibo express growth, mySecret, miss sporty lakier, miss sporty odżywka, essence you belong to me, Avon lawendowy olejek do skórek i paznokci, essence crystalliced, kwiat lnu krem do rąk i paznokci

inne
sollution płyn micelarny, Lady SpeedStick, Adidas fruity rhytm


To by było na tyle. Czy wśród moich ulubieńców są też Wasi?:)

Monika



PS. czy Wy też macie problemy z blogspotem ostatnio?

10 komentarzy

  1. u mnie blogspot działa :) a mandarynkowy żel dobrze wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie podkład Soraya i zapach Adidas. Pisałaś/napiszesz o nich coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  3. peeling Isany też był w lutym moim ulubieńcem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze, że przy tuszu masz jakąś inną szczoteczkę? od Wibo? bo ja uwielbiam tą szczoteczkę, ale nie pasuje mi do żadnego mojego tuszu, bo w każdym nabiera się go za dużo:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to szczoteczka od Wibo. Nie zamyka sie tusz, ale nie nabiera sie go za duzo. Mi pasuje;)

      Usuń
  5. ty się serio tym wszystkim myjesz?

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.