SLIDER

Skórki? Podkład?

Są takie dni, kiedy cały świat sprzysięga się przeciw nam. Taki dzień mam właśnie dziś, więc postawiłam na pielęgnacje - to zawsze poprawia mi humor. Długa kąpiel, maseczka nawilżająca, dwa balsamy ( nie mogłam się zdecydować!), kremiki i inne cuda.

Kochane kobitki, potrzebuję pomocy! Potrzebuję czegoś "wow" na skórki - olej rycynowy na nic się zdał, póki co... i dobrego podkładu matującego w rozsądnej cenie. Miałam już Rimmel Stay Matte, teraz męczę (dosłownie!) podkład matujący z Sorayi, miss sporty... Co jeden to gorszy, a ja świecę się jak psu... same wiecie co:).  Będę bardzo wdzięczna za wszystkie rady.

Monika


grafika pochodzi z weheartit.com

5 komentarzy

  1. Soraya... jak to męczysz Misiu? Ja miałam tej firmy taki czarny co kiedyś Zosia z Na dobre i na złe reklamowała :P i był super i ten zapach... mmm...

    a u mnie "na taki dzień" dzisiaj kogiel-miel czy też kogel-mogel czy jakoś tam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no męcze... fajny bo nie zatyka, ale świece się zaraz po nałożeniu, a jak nałożę jeszcze puder, to kwestia 10 minut i wyglądam jak po całym dniu;(

      Usuń
  2. kochana spróbuj Kobo matujący :))) ma dość fajne krycie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam go, matuje całkiem spoko i przy tym nieźle kryje, najjaśniejszy jednak był za ciemny. Ze swojej strony polecam Revlon ColorStay, Dermacol Caviar Long Stay, Rimmel Match Perfection żelowy, L'Oreal True Match, Vichy Aera Teint oraz Bourjois Healthy Mix, który nie jest do skóry tłustej, ale bardzo go lubię. :)

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.