SLIDER

Zmywacze do paznokci - recenzja

Cóż, znudził mi się biedronkowy zmywacz, postanowiłam spróbować tego z Rossmana.

Zdradzę Wam, że ten zmywacz zauroczył mnie od pierwszego użycia. Dosyć sporą butelkę otrzymujemy za ok. 6zł. Największym jak dla mnie plusem jest jego zapach. Nie jest duszący i drażniący jak przeciętnego zmywacza, a delikatny, niesłodki, migdałowy. Myślę, że przypadnie do gustu nawet osobom wrażliwym na zapachy. A jak zmywa? Nie ma problemu z żadnym kolorem - nawet granatem, czernią, czerwienią, brokaty też nie stanowią problemu. Nie wysusza skórek, ani płytki paznokcia. Póki co jest to mój number 1;) Polecam Wam wszystkim.

Drugi zmywacz zakupiłam będąc w Warszawie u Magdy, w drogerii pod domem, bo w całym zamieszaniu związanym z przeprowadzką, znalezienie zmywacza do paznokci w tych wszystkich kartonach graniczyło z cudem. Oto i on:

Kupiony za ok. 1,30zł, ziołowy zmywacz do paznokci, który swoim zapachem (smrodem właściwie) może budzić zmarłego. Zmywacz kiepsko zmywa jakikolwiek lakier, przesusza nie tyle skórki, co płytkę paznokcia. Jak już wspomniałam, zapach do najpiękniejszych nie należy, przypomina mi zapach margaretek (kiedy się je zetnie i wstawi do wazonu, po kilku godzinach zaczynają śmierdzieć jak stare skarpety). Jedynym plusem jaki znalazłam prócz ceny, to strona wizualna - bardzo podobają mi się zakrętki tych zmywaczy, jednak są one bardzo niepraktyczne. 

Oba zmywacze już są właściwie zużyte, mam ochotę na coś nowego (choć później planuję wrócić do zmywacza Isana), podzielcie się więc ze mną - jaki jest Wasz ulubiony zmywacz?

Deszczowe pozdrowienia!
Monika

6 komentarzy

  1. ja tam zawsze czekam aż sam odpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki zmywacz, który na paznokciach pachnie pięknie, ale przy zmywaniu nim lakieru jego smró jest w stanie zabić wszystkich w promieniu 100 km :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wierna temu z Biedronki ;) Tani, dobry, duża butla - lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam ostatnio zmywacza Sensique o zapachu mango oraz żelowego http://www.zenner.pl/_var/gfx/e3652cdc595d19471176601b259417f5.jpg Jak dla mnie zbywają dobrze, chociaż nie wiem jak radzą sobie z ciemnymi kolorami, bo ich raczej nie używam. Natomiast pod czerwony używam bazy i podczas zmywania nie ma większych problemów.

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.