SLIDER

Kosmetyk kaprysu


W końcu ogarnęłam się trochę, mieszkanie prawie wykończone, egzaminy na redaktora zdane, brak korepetycji, więcej czasu dla siebie i kosmetycznych przyjemności. W trakcie całego tego zgiełku starałam się znaleźć moment oddechu, głównie około godz. 23.00:) Wlewałam wtedy do wanny dwufazowy płyn do kąpieli firmy Bettina Barty. Zawsze muszę szukać kosmetyków tej firmy w różnych dziwnych drogeriach, np. na dworcu Warszawa Śródmieście. Nie wiem kompletnie czym może to być spowodowane. Cena w granicach od 22 zł do 30 zł. Cała seria: balsamy, masła do ciała i płyny do kąpieli. 
Podstawowym składnikiem wszystkich kosmetyków jest mleko ryżowe. Dodatkiem są 3 inne główne składniki, w zależności od chęci: bambus,  wanilia i kwiat wiśni. Ja jestem wielką fanką wersji z wanilią:) Kosmetyki Bettina Barty mają niesamowity zapach i właściwości nawilżające, odżywcze. Zapach nie znika z ciała, jest bardzo delikatny. 
Zdjęcie  pochodzi ze strony internetowej:
Uwielbiam kosmetyki Bettina Barty, nawet za ich cenę. Kosmetyki są superwydajne. Jedyny minus za trudną dostępność:) Ale w dobie internetu nie wiem, czy coś tak naprawdę może być niedostępne.:)
Ogólna ocena 9/10

A na sam koniec zdjęcie z koncertu Ani Wyszkoni, w moim nowym miejscu zamieszkania:)



1 komentarz

  1. Slyszałam o tej marce, ale jeszcze nie miałam okazji przetestowac! Czas to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.