SLIDER

MNY my varnish 264 - lakier cudo!

Przez wiele miesięcy poszukiwałam lakieru do paznokci w idealnym odcieniu różu. I dzięki Bogu - znalazłam. W dodatku w całkiem przystępnej cenie, bo niecałe 5zł na promocji. Oczywiście mowa o Maybelline New York

Jest to piękny malinowy róż zamknięty w buteleczce 7ml. Dostępny wszędzie tam, gdzie inne kosmetyki MNY. 
Niestety, piękny kolor przypłacamy kilkoma wadami. Pierwszą z nich jest trwałość - bardzo szybko ścierają się końce i lakier łatwo odpryskuje. Drugim minusem jest kiepskie przymocowanie pędzelka do zakrętki. Bardzo często przy próbie odkręcenia lakieru pojawia nam się taki problem:


Pomimo tego, kocham ten lakier całą swoją miłością lakieromaniaczki:) Pięknie prezentuje się na paznokciach, ma w sobie delikatny shimmer


i w dodatku (kiedy już uda nam się odkręcić buteleczkę razem z pędzelkiem) bardzo przyjemnie się go używa, za sprawą szerszego i wygodnego pędzelka. Ogromnym plusem lakieru jest to, że wysycha błyskawicznie (nie używam przy nim żadnych wysuszaczy) i po 5 minutach możemy cieszyć się pięknym mani.


Nie wiem, czy też tak macie, ale ja nie lubię nosić na paznokciach tego samego koloru kilka razy pod rząd. Cóż,z  tym lakierem jest inaczej, bo mogłabym go nosić cały czas. Pomimo kiepskiej trwałości, uwielbiam ten lakier i śmiało mogę powiedzieć, że na dzień dzisiejszy jest to mój ulubiony. 

Macie lakier z tej serii? Lubicie lakiery Maybelline? 

Monika



18 komentarzy

  1. Nie lubię czerwieni na swoich pazurkach, ale to szybkie wysychanie brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam ten sam problem z zakrętką słabo przymocowaną do pędzelka. Musiałam mocno przyciskać aby się nie odrywał. Ładny kolor, ale nie kupuję lakierów z MNY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj jak źle się odkręci to mocno zakręcam, odkręcam jeszcze raz i jest ok. Ale chyba przykleję kropelką ten pędzelek, bo zaczyna mnie to irytować:(

      Usuń
  3. miałam podobny, gdyby nie kolor byłby idealny

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, zostałam dokładnie 100 obserwatorem!:D
    ja uwielbiam róże Bell Glam Wear, ale mój ukochany jest bardziej pudrowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje:)
      a w naturze nie widzialam BGW różu żadnego:(

      Usuń
    2. bo on schodzi jak burza jak tylko jest:p Nie mam go przy sobie teraz, ale to odcień 71 albo 73, nie pamiętam. Nazywa się Bubble Gum, kosztuje ok.11zł i uwielbiam go:) To taka na prawdę balonowa guma, w opakowaniu jest dość jasny i pastelowy, na pewno nie malinowy:)

      Usuń
    3. widzialam na stronce którejs:) bede polowac, bo spodobal mi sie:)

      Usuń
  5. często mi się tak odkręcają lakiery :/
    wydaje się być ładny, chociaż fotki troszkę za ciemnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero drugi mój, który tak się odkręca. przy następnym malowaniu pstryknę fotkę i dorzucę:)

      Usuń
  6. Dość tani jak na Maybelline. Ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lakier !!!!!!
    Kolor idealny, a cena wprost wymarzona!!!!!!!!!

    U nas też pazurki, a więc Zapraszamy na nową notkę.
    Tylko u nas krok po kroku "paznokcie wodą malowane". Dowiedz się o ich technice wykonania na www.werbeautykor.blogspot.com !!!

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.