SLIDER

Saturday time:)

Dziś szybka i krótka notka. Przede wszystkim chciałam Wam powiedzieć, że... jest nas już ponad 100!!!!!!!!
Bardzo, bardzo, bardzo się cieszymy i i tak jak obiecałyśmy - szykujemy niespodziankę!:)
Zanim jednak pokażemy Wam niespodziankę - koniecznie zajrzyjcie na stronę Wymiana - jest tam troszkę nowości:).

Z racji wolnej soboty, co nie zdarza się często, wybrałam się z mamą na małe zakupy. Oczywiście, nie mogłam przejść obok sklepu kosmetycznego obojętnie i tak w moje ręce wpadły:
baza pod cienie Hean - uwielbiam ją!

i uzupełniacz tuszu do rzęs firmy Celia.


Uwierzycie, że jest to mój pierwszy produkt z Celii? Do niedawna byłam pewna, że koleżanki najzwyczajniej w świecie mnie wkręcają, że istnieją takie uzupełniacze. Dziś pytając o taki produkt czekałam na reakcję ekspedientki "nigdy o czymś takim nie słyszałam", a jednak:) Nie mogę się doczekać, kiedy skończy mi się tusz i będę mogła wypróbować ten gadżet:)

Na koniec moje dzisiejsze pazurki, sponsorem jest lakier H&M Strawberry lolipop. 


A teraz wybieram się z rodzicami uzupełnić "zapasy":) i szykować się na dzisiejsze koncerty w ramach Dni Morza w Szczecinie. Występują Piasek (uwielbiam, byłam na jego koncercie w Międzyzdrojach miesiąc temu!), Feel i Honorata Skarbek. Mam nadzieję, że uda mi się dopchać blisko sceny i pstryknąć kilka fajnych fotek:)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę cudownej soboty!



15 komentarzy

  1. joł, może Ci się spodoba - wpadłam przypadkiem i pomyślałam, że jest taki Monikowy :D http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=stIuzTDiBzM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudowny!!!! jutro chyba taki zrobie:)

      Usuń
    2. szkoda że nie używasz nigdy stemeplków (mały foszek)

      Usuń
    3. bo dla mnie to jest czasochłonne:( i NADAL nie umiem ich robić:( Ale od 4 lipca będę miała czas, więc będę mogła szaleć ze stempelkami:) podpisuj się, że Ty to Ty, bo zawsze się zastanawiam:)

      Usuń
    4. ok. a możesz napisać jak nazywa się czcionka którą używacie do podpisów? :P smutna Kasia

      Usuń
    5. Znalazłam patent:) Obrabiam grafikę wektorową, którą niektórzy udostępniają za darmo na stronach, wpisz w wyszukiwrkę, np. free vector alphabet i wyskoczy Ci pełno wektorowych darmowych alfabetów;)

      Usuń
  2. Nie miałam nigdy ani jednego z tych produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bazę, co do uzupełniacza - jeszcze nie stosowałam:)

      Usuń
  3. widziałam ten uzupełniacz z celi na filmiku Aliny, u mnie niedostępny -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj w malych sklepikach, np. z chemią z Niemiec, albo na targu, turzynku, jakkolwiek się to u Ciebie nazywa:)

      Usuń
  4. Świetne zakupy, a o tym uzupelniaczu to pierwsze slysze od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:D Chociaż Ty jedna nie będziesz myślała, że koleżanki robią Cię w balona:)

      Usuń
  5. i to się tak po prostu wciska do pojemniczka po tuszu? Uprzednio pewnie trzeba go umyć ;p ile takie cudo kosztuje?
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba myć, a kosztuje 5,90. Kończy mi się tusz, więc niedługo użyję

      Usuń
  6. U mnie do tej pory żadna baza się nie sprawdziła. Może Hean będzie ok. Pewnie nie znajdę jej u mnie w mieście. ;))

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.