SLIDER

Dobiłam czerwcowego dna:) i wyniki rozdania

Witajcie moje drogie. Chciałabym Wam dziś pokazać produkty, które udało mi się wyzerować. I oczywiście zaprezentować wyniki rozdania, które zakończyło się wczoraj, ale niestety nie zdążyłyśmy ich wczoraj ogłosić - intensywne całodzienne zakuwanie, a wieczorem koncert zespołu Pectus, odnawianie znajomości z gitarzystą ...:) Serdecznie zapraszamy Was na stronę zespołu.

u góry peeling Isana, szampon Healing, żel pod prysznic Nivea, mydło Original Source, płyn do higieny intymnej Intimelle

krem do depilacji Ziaja, krem do depilacji Bielenda, krem do twarzy Garnier, żel do twarzy Bebeauty, dezodorant Rexona

Żadnego z tych produktów chyba nie recenzowałam jeszcze, także czekam na Wasze sugestie - opinię o którym produkcie chciałybyście poznać jako pierwszą?


A teraz tamtaramtamtaaaaaaaam WYNIKI ROZDANIA!
Na początku chciałybyśmy podziękować wszystkim osobom, które się zgłosiły. Wszystkie Wasze sugestie wzięłyśmy sobie do serca i kiedy tylko uporam się z moją obroną -ruszamy z nowościami.

Nagrodę pierwszą, czyli zestaw z L'bioticą otrzymuje:
DEVIL89
Nagrodę drugą, czyli zestaw: balsam, lakiery i rozświetlacz otrzymuje:
MARTUŚ.

A małą nagrodę pocieszenia otrzymują YASINISI i MANIA-KUPOWANIA.

Wszystkie dziewczyny prosimy o przesłanie adresów do wysyłki. I jednocześnie informujemy, że nagrody zostaną przesłane do 15 dni roboczych.

Pozdrawiamy Was serdecznie i zostawiamy z małą nutką:)
Magda i Monika

5 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Ojej, teraz zobaczyłam, że ja też coś wygrałam. :)) Dzięki Dziewczyny, już wysyłam dane. :)

      Usuń
  2. żel nivea bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie szału nie ma, ale tak teraz się zastanawiam, że chyba żaden żel pod prysznic jeszcze mi nie przypasował:D

      Usuń
  3. Łaaaaaaaaaaa :D O matko. Ależ się cieszę! Maila zaraz wyślę :))

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.