SLIDER

Jak w domu... to i zakupy;)


Jak zapewne wiecie, Magda przyjechała do Goleniowa:). Naszym zwyczajem jest rajd po drogeriach (i nie tylko:)), który zawsze kończymy mniejszymi lub większymi nabytkami. Tym razem, nabytki nie są spore, ale za to "porządne" :)

Ja kupiłam olej rycynowy i olejek z Alterry oraz ściereczkę z mikrofibry, w wiadomym celu, ale tak szybko jak je zakupiłam, tak szybko zrezygnowałam z OCM, z czystego lenistwa. Oleje wykorzystam do włosów i paznokci.


Magda kupiła podkład SVR w kompakcie i przy okazji krem Eucerin, który był w promocji, za ok. 15zł.




Jesteście ciekawe, któregoś z produktów? Stosowałyście OCM? Używałyście podkładu SVR?

16 komentarzy

  1. oj, trafiłaś na olejek z Alterry, ja już dziś nie mogłam go znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu super łupy :) Nic z tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się chce zabrać za OCM ;p
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompakt SVR bardzo chce wypróbować, olejek Altery, ten sam co u Ciebie, posiadam i uwielbiamy go do masażu... Wkrótce recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda miała próbkę SVR i była bardzo zadowolona, zakupiła pełnowymiarowe opakowanie i zobaczymy;)

      Usuń
  5. mam ten olejek z alteryy :)
    za SVR nie przepadam, a co do OCM to używam tego olejku z BU z olejkiem z drzewa herbacianego.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem za leniwa na OCM:) Ale oleju rycynowego użyłam już do innej mieszanki, zobaczymy jak będzie się sprawdzała:)

      Usuń
  6. http://grzee.blogspot.com/2012/08/8w1-po-lekarzu.html może Ci się przyda ziomku, Kasia.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję słodziaczku, już widziałam:* mi sie pogarsza,nowe kreseczki się pojawiły:(

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.