SLIDER

Paletka cieni N.Y.C.


Hej dziewczyny! Dziś chcę Wam pokazać paletkę cieni, w moich ulubionych kolorach. Kupiłam ją w lipcu, w dzień obrony. Była to taka typowa zachciewajka – zmęczona po obronie, świętowaniu ze znajomymi, musiałam latać po Szczecinie, by odebrać buty z reklamacji, ale jak się okazało każdy kolejny sklep do którego szłam był zlikwidowany i tak latałam od sklepu do sklepu. I wtedy pojawił się chór anielski i zobaczyłam tę paletkę – musiałam ją mieć.
Wygląda nieźle:







Gdzie kupić? Tylko w Pepco i to w różnym czasie, w różnych sklepach w Polsce
Cena:  9,90zł
Konsystencja: mi przypomina cienie ze Sleeka
Pigmentacja: średnia, ale nienajgorsza

Moja opinia: cienie są fajne, 4 cienie+baza i shimmer. Bez bazy cienie na mojej powiece trzymają się około godziny. Z bazą HEAN wytrzymują 4-5h. Na odwrocie jest sugestia, które cienie na którą partię powieki nałożyć. Dla mnie jako totalnego laika jest to bardzo przydatna informacja. He, wręcz niezbędna. Szkoda, ogromna szkoda, że są takie krótkotrwałe. Nawet na bazie hean wytrzymują niewiele, baza dołączona do paletki też nie przedłuża ich żywotności. Shimmer niestety ściera cienie, ale gdy nałoży się ich za dużo i na to shimmerek –wygląda nieźle, bo shimmer właśnie ten nadmiar ściera. 
na dole cienie na bazie hean


Niestety, w ogólnym rozrachunku przyznaję

m.





17 komentarzy

  1. Kolory ładne, tylko ta jakośc.. :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam chrapkę na tą paletkę ale zobaczyłam że baza i shimmer są nieco przypocone tzn miały jakieś kropelki na powierzchni i przestraszyłam się że są przeterminowane i odłożyłam na półkę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może i są przeterminowane, dlatego takie kiepskie? Aż zaraz sprawdzę!

      Usuń
    2. Ja również chciałam ją kupić w Pepco ale też zauważłyam że na tej bazie i shimmer są kropelki. Dobrze że nie kupilam ...

      Usuń
  3. ładne kolorki, ale zawsze kupując cienie boję się o nadmierne zsypywanie się z powieki i brudzenie dookoła oczu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie osypują się i nie brudzą, ale rolują w załamaniu

      Usuń
  4. Fajna paletka;D
    Bardzo lubię pepco bo można znaleźć w nim perełki

    http://makeuplista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna paletka, cudne kolory, szkoda, że takie słabo na pigmentowane:(

    OdpowiedzUsuń
  6. hah, mam identyczną ;-) i w sumie nie narzekam xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Baza w paletce z cieniami - z tym się jeszcze nie spotkałam. ;)) Ja ostatnio używam tylko cieni ze Sleeka i chyba innych nie będę próbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jedna paletke sleeka, oh so special i ogladajac filmiki na yt i fotki na blogach zorientowalam sie, ze mam wybrakowana paletke-inne kolory, ktore są totalnie do bani

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.