SLIDER

Wizyta w Marionnaud - trochę przedkonkursowo:)


W ramach konkursu ogłoszonego na facebooku przez perfumerię Marionnaud mogłam odwiedzić jeden z salonów. Niestety nie ma już żadnej z perfumerii w Szczecinie, a w czasie zakwalifikowania się do dalszego etapu konkursu, przebywałam w Goleniowie na urlopie. Akurat przed przyjazdem odwiedziłam salony w Warszawie w poszukiwaniu podkładu. A obok miejsca pracy mam aż dwie perfumerie - w C.H. Blue City i w Atrium Reduta:



Oba sklepy są eleganckie i schludne. Wystawy sklepowe przyciągają wzrok, towar na półkach sklepowych pięknie wyeksponowany. Uciecha dla mojego oka:) Sklep w Blue City jest mniejszy od tego w Atrium. Ale obsługa w obu sklepach jest na wysokim poziomie. Od momentu, w którym podpadł mi wizażysta z Douglas i pani z Bare Minerals w Sephora podchodzę z lekkim dystansem do obsługi w tego typu salonach.  Moja cera jest dość wymagająca, więc pytałam panie odnośnie podkładów, które mogłabym stosować. Nie byłam traktowana jak natręt, panie z wielką cierpliwością odpowiadały na moje pytania. Dały kilka próbek produktów, które mogłabym stosować. Nie były złe, że nic nie kupiłam, powiedziały, że podkłady mogę wypróbować w trakcie urlopu, a potem spokojnie coś kupić, tym bardziej, że buzia może być bardziej opalona i potrzebna będzie zmiana koloru. 
Jestem maniaczką kart stałego klienta, więc panie opowiedziały mi o klubie Marionnaud, o którym więcej przeczytacie tutaj
Marionnaud to luksusowa perfumeria, która prezentuje szeroką gamę kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. Bardzo spodobało mi się to, że można tam znaleźć dość szeroką gamę kosmetyków dla dzieci. Idealne rozwiązanie dla siostry mojego chrześniaka:) Zawsze mam problem co mogę kupić nastolatce, a kosmetyki to przecież idealny prezent dla młodych dam:)
Uwielbiam promocje, a na stronie internetowej Marionnaud można znaleźć wiele informacji na ten temat. Wiem, że już po wypłacie na pewno skorzystam z promocji:




Co do samych produktów to zachwyciły mnie nowe perfumy Marca Jacobs Dot. Zawsze miałam do nich słabość, a te wyglądają przesłodko:)


Znalazłam też puder brązujący Bahama Mama firmy the Balm, który widziałam już kilkukrotnie u wielu dziewczyn na youtube.pl:



W perfumerii Marionnaud znalazłam wiele ciekawych marek. Ostatnio staram się skupiać na kosmetykach naturalnych, więc zainteresowały mnie marki:

John masters organics:


Cuccio:


La Bastidane:



Naprawdę cieszę się, że salon znajduje się w Atrium Reduta, więc będę mogła tam często wracać:) 
Ocena sklepu

PS. Zdjęcia pochodzą ze strony http://www.marionnaud.pl/.






7 komentarzy

  1. Madziu patrzyłaś może na promocje The Balm? bo myślę o tej marce intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu patrzyłaś może na promocje The Balm

      Usuń
    2. Wiesz co, jeszcze nie byłam w Marionnaud, a o promocji dowiedziałam się ze strony internetowej, ale chyba zawitam tam w poniedziałek jak tylko wrócę z urlopu:)

      Usuń
  2. a to jest w Szczecinie? kuzynka Kasia

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.