SLIDER

Synesis - współpraca

Witajcie;) Tak bardzo chciałam stworzyć na blogu jesienny klimat, taki, jaki panuje na moich ulubionych kanałach na yt. Nie było mnie tu raptem troszkę ponad tydzień, a mam wrażenie, że jesień jakoś mi uciekła i właściwie już powinnyśmy się zajmować przygotowaniem do zimy i do prezentowania zimowych trendów. Zamiast spacerów okraszonych pięknymi jesiennymi widokami, jest zimno, mokro i szaro. Gdzie te wszystkie brązy i pomarańcze? :(

Jakiś czas temu i ja, i Magda otrzymałyśmy paczuszki od firmy Synesis, produkującej kosmetyki szlachetne. A oto zawartość paczki:






Uprzedzam: tak, są to próbki, ponieważ chciałyśmy obie testować produkty Synesis i Pani Joanna nam to umożliwiła, przysyłając mniejsze produkty. A dokładniej są to: Szlachetny puder Synesis, Atłas do makijażu, krem ściągający z czystkiem i bratkiem. Spodziewajcie się recenzji, już niedługo!:)

Monika

16 komentarzy

  1. Ciekawią mnie te kosmetyki, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;D w takim razie czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy aparat? :O Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że tylko próbeczki, bo się nie nacieszysz za dużo, ale i tak jestem ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, słyszałam o tych kosmetykach dobre recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzje :) sama chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.