SLIDER

Słodkie, ale niezbyt kaloryczne:)

Uwielbiam słodkie kosmetyki:) Z nutami owocowymi, czekoladowymi, waniliowymi. Dlatego jak na facebook'owym profilu firmy Joanna zobaczyłam akcję testowania żeli pod prysznic - zgłosiłam się niezwłocznie. Można było wybrać jeden z kilku owocowych zapachów żeli pod prysznic. Skusiłam się na wiśnię i czerwoną porzeczkę:


Na zdjęciach widzicie już dość mocne zużycie:) Zaskoczył mnie widok pięknej pani wyłaniający się przy każdym zużyciu:) Żel zużywa się bardzo szybko, bo nie żałuję go na myjce:) Jest tak smaczny, że nie wyobrażam sobie podwójnej przyjemności w jego towarzystwie. Bałam się typowo chemicznego, sztucznego zapachu, ale nie. Zapach jest przyjemny, naprawdę orzeźwiający, słodki, ale nie ma kalorii:)



Nie zwracałam uwagi na skład chemiczny, bo powiem szczerze, nawet mnie nie obchodził:) Nową serią żeli pod prysznic jestem oczarowana. Jestem ciekawa także innych zapachów. Tym bardziej, że ceny tych żeli zaczynają się od 5 zł za 300 ml.

W podobnej konwencji na rynek weszły żele peelingujące:



Nie miałam okazji ich przetestować. Jeśli ktokolwiek miał taką okazję to proszę o komentarz:)


Oświadczam, że pochlebna opinia produktu nie była podyktowana otrzymaniem produktu za darmo.



11 komentarzy

  1. ten z imbirem jest moim faworytem. uwielbiam o tej porze roku takie nuty zapachowe ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz takie samo zdanie jak ja:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tego z arbuzem, bo lubię takie słodkie owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zimowe wieczory takie żele są jak najbardziej ok:) jak spróbujesz to daj znać:)

      Usuń
  3. mam z żurawiną świetny jest, a tych nowych nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ten z żurawiną:) W ogóle połączenie żurawiny i wiśni jest niesamowite:)

      Usuń
  4. Muszę wypróbować te żele peelingujące!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też wybieram żele po zapachu :) chociaż teraz, kiedy moja skóra się przesusza, wolę nie eksperymentować :) zostanę przy dobrze myjących i niewysuszających żelach nivea i dove.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.