SLIDER

październikowo - listopadowo, czyli ohoho, widzę dno!

Cześć Wam:)
Właściwie, to zaczęłam przygotowywać ten post padając na twarz,  zamiast przygotowywać referat na dzisiejszą filozofię, snując plany założenia własnego interesu ( z moim ulubionym kolegą, który swoją pasją od wczoraj dzieli się na nowiusieńkiej stronce rzucpanokiem.pl !), w między czasie oglądając film na tvn.

W październiku nie prezentowałam Wam swoich zużyć, bo było ich niewiele. Ale już w połowie listopada w mojej torbie, w której zwykle składuję puste opakowania, zbrakło miejsca.  Podczas zużywania bywało różnie. Był zachwyt, rozpacz, radość i ubolewanie nad wydanymi pieniążkami:) Ale nie przedłużając, tadam! Oto i one:


Wiem, sporo... :)


1. Żel do mycia twarzy Iwostin - bardzo delikatny, przyjemny żel, ale cena spora, 30zł za tubkę, ja dorwałam promocję - 2 za 30zł. Wydajny. Szału nie ma, ale być może kiedyś wrócę do niego. 
2. Żel do mycia twarzy Garnier 3 w 1, stosowałam wieczorem, jako żel i peeling. Wrócę na pewno! 
3. Tonik Ziaja aloesowy - klasyk, na pewno wrócę
 4. Płyn micelarny Ziaja ulga - uwielbiam micele Ziaji! Miłość od pierwszego użycia:) Recenzja wkrótce!

5. Dezodorant Nivea pure & natural - zwyklak do odświeżenia poza domem. Wolę kulkę z tej serii.
6,7,8. Antyperspiranty adidas - pomarańczowego używałam już dawno temu, ale był dla mnie mało wydajny, teraz raczej nie uległo to zmianie, ale żadne stresy i temperatury mi nie straszne! Lubię!
9. Ziaja bloker - wracam, kupuję, zużywam namiętnie!


10. Szampon Elisse - nie wart ani grosza, bubel!
11. szampon przeciwłupieżowy Garnier - powinien nazywać się szampon łupieżowy!
12. Isana szampon z ekstraktem z owoców - bubel znów!


13,14. puder transparentny mySecret, idzie u mnie jak woda, lubię, ale chwilowo zachwycam się Essence:) Pewnie wrócę, RECENZJA
15. Podkład Bell, kupiony w Biedronce za jakieś 10zł. Nie wiem co on w ogóle robi, na pewno nie matuje. 
16. Róż Miss Sporty - zmieszałam go razem z Sensique, żeby zużyć, nie mój kolor, ale róż fajny. 
17. Podkład matujący Kobo - podkład sam w sobie fajny, ale na koniec trudno wydobyć go z buteleczki. Jak zużyję zapasy podkładów, pewnie do niego wrócę:)
18. Podkład under 20 - szału nie ma. Ładnie pachnie, matuje, nie zapycha, ale trochę zalatuje pomarańczką, trzeba trochę się wprawić w jego nakładaniu. Mam duuuży zapas:)
19. Tusz do rzęs Essence Big Lashes - całkiem fajny, spora szczoteczką, a takie właśnie najbardziej lubię:) RECENZJA
20. Bronzer Sensique - z letniej edycji. Bardzo lubiłam, można go jeszcze dostać, ale mam spory zapas. RECENZJA
21. Cień do powiek color trend - kupiłam go jakieś dwa lata temu i był to zwyklaczek. Był to zielonkawy cień, Rainy Forest chyba. 

22. Isana odżywka do włosów z olejkiem babassu - pokochałam! Szczególnie do OMO i do zmywania oleju rycynowego. Szkoda, że wycofali:(
23. Isana zmywacz do paznokci - lepszego nie używałam. Uwielbiam! RECENZJA
24. Fusswohl sól do kąpieli stóp - jak dla mnie zbyt drobna, lubię grubsze sole, bo robię nimi peeling i masaż.

25. Żel pod prysznic Stara Mydlarnia - bubel roku. Wysusza, piecze, śmierdzi chemią. RECENZJA
26. Żel do higieny intymnej Intimelle - uwielbiam. Duży, tani, wydajny.
27. Maseczka Planet Spa - lubię, ale już mi się przejadła. Nie wykluczam, że wrócę za jakiś czas.


28-32 - przeróżne maseczki, nie będę się tu rozpisywać, recenzje wkrótce;)
33. Wysuszacz mySecret - jak dla mnie bubel, nie robił nic. Magda miała identyczny i jej faktycznie wysuszał, więc może trafił mi się trefny:)
34. Pasta Aquafresh - lubię Aquafresh, ale zdecydowanie wolę wersję zwykłą. Ta piekła mnie we wszystko, w co może pieć.
35. Pasta Colgate - super, szkoda, że kosztuje 12zł
36. Miniaturka Elmex - uwielbiam:) 


Oj, uzbierało się tego:) Koniecznie dajcie znać, czy udało Wam się dobrnąć do końca:) A już niedługo relacja ze spotkania blogerek i podsumowanie listopada:) Trzymajcie się ciepło:)
Monika

14 komentarzy

  1. Łał, jakie niezłe kolorówkowe zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zużycia, moje gratulacje :) ja też ostatnio całkiem nieźle zużywam, nie narzekam - chociaż są to produkty pielęgnacyjne.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale wielgachne to denko, gratulacje:) Najbardziej ci zazdroszcze dużych zużyć kolorówki bo u mnie to idzie strasznie powoli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakos tak wyszlo w tym miesiacu, ze wszystko sie pokonczylo:D

      Usuń
  4. Zmywacz Isany nie ma sobie równych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja:) Mam chęć spróbować wersję różową,też jest taki dobry?

      Usuń
  5. no proszę cudne denko!gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. No no ale poszalałaś teraz czas na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW sporo sporo,kilka produktów mi znanych,zacheciłaś mnie tym micelarnym z Ziaji,chyba sie skusze! Jak wykoncze moje podklady to tez mam zamiar sprobowac KOBO! :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.