SLIDER

A co pod makijaż? - atłas od Synesis

Witajcie:)
W związku z niezbyt radosną porą roku jaką jest jesień (cóż, teraz właściwie zima), postanowiłam wdrożyć do codziennej rutyny czynności, które wprawiać mnie będą w dobry nastrój. Jedną z nich jest codzienny makijaż. Ale... jaka to radość, skoro milion razy w ciągu dnia muszę go poprawiać? Żadna, prawda? Dlatego bardzo ucieszyła mnie przesyłka, w której otrzymałam atłas do makijażu firmy Synesis.

Otrzymałam od firmy Synesis sporą próbkę, zamkniętą w eleganckim ale uroczym, małym, szklanym słoiczku z logo firmy. Kiedy dowiedziałam się, że otrzymam próbki do przetestowania spodziewałam się pojemniczków w stylu apteki czy tych, w których próbki dostajemy z Sephory - plastikowych zwyklaków, a tu pojawiło się miłe zaskoczenie. 


Od producenta ( ze strony synesis.pl) :
Synesis wyrównuje niedoskonałości skóry, idealnie wygładza twarz i utrzymuje makijaż do 12 godzin w idealnej kondycji bez konieczności poprawek. Wzbogacony aktywnym tri-peptydem, który działa przeciwzmarszczkowo.
Efektem działania Atłasu do makijażu jest aksamitnie wygładzona cera oraz optyczne wyrównanie wszystkich niedoskonałości skóry (bruzd, zmarszczek). Atłas do makijażugwarantuje utrzymanie makijażu aż do 12 godzin, zapewnia również efekt zmatowienia – twarz nie świeci się i nie wymaga poprawiania makijażu.
Produkt do wykonania profesjonalnego makijażu – stosowany przez wizażystów. 


Jak używałam?
Po nałożeniu kremu na dzień nakładałam odrobinę atłasu. 
Konsystencja: lekko tłustawa, zwarta, nie wylewa się przez palce, ale też nie jest zbita. 
Pojemność: 30 ml

Cena: 180zł
Gdzie kupić?: Synesis.pl 
Moja opinia:
Mam cerę bardzo tłustą (w kierunku mega super tłustej:)) i bardzo rozszerzone i widoczne pory. Mój makijaż nie obejdzie się bez całej rzeczy matujących przyjaciół. Krem, podkład i puder. Niedawno dołączył do nich kolega od Synesis właśnie. Codziennie rano po myciu, przetarciu twarzy tonikiem i nałożeniu kremu na dzień, nakładałam na całą twarz odrobinę atłasu. Na to podkład, korektor, znów odrobina podkładu i puder, róż i same wiecie ile jeszcze innych rzeczy:). Nakładanie podkładu już na nałożeniu atłasu jest jakby łatwiejsze. Ręka sama sunie po twarzy, która jest bardzo gładka i przyjemna w dotyku. I mało tego: jest taka prze cały dzień! Zazwyczaj już koło śniadania w pracy (ok. godziny 9) sięgałam po lusterko i bibułki matujące. Teraz odruchowo zerkam w lusterko, a makijaż poprawiam... jak wrócę do domu, czyli około godziny 15. Maluję się zazwyczaj 6.15 -6.25. Mój makijaż wytrzymuje więc cały "roboczy" dzień. 
Dodatkowo lubię sięgać po atłas nawet w dni wolne, kiedy pozwalam sobie na dzień bez podkładu. Moje pory są zwężone, prawie niewidoczne. Nie wiem jak to działa, ale działa. Szybko i natychmiastowo. 



Przyznam Wam szczerze, że na początku nie byłam zupełnie przekonana do tego produktu. Nie widziałam żadnego działania, pożaliłam się nawet koleżance - Agu, która powiedziała, żebym dała mu czas. Tak też zrobiłam i nie pożałowałam. Martwię się tylko, co to będzie, gdy pewnego pięknego dnia rano, zobaczę, że w tym uroczym słoiczku już nic nie ma. Chociaż produkt jest wspaniały, to niestety jego cena, dla mnie jest stanowczo zbyt wysoka. Ale tym z Was, które mogą sobie na niego pozwolić - gorąco polecam!

A tak wygląda produkt w całej okazałości:


Atłasowi do makijażu przyznaję
odjęłam jedną gwiazdkę za zbyt wysoką jak dla mnie cenę:(

Pozdrawiam Was i życzę udanego tygodnia:)
Monika


Dziękuję firmie Synesis za udostępnienie mi produktu do recenzji, jednocześnie informuję, iż fakt ten nie miał wpływu na recenzję.

9 komentarzy

  1. cena sprawiła, że moja szczęka osiągnęła poziom podłogi
    kuzynka Kasia
    PS pierwsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i bym się pokusiła ale ta cena, no bez przesady... w to miejsce wolę wyczaić jakieś fajne perfumy :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm bardzo fajny produkt, pierwszy raz spotykam sie z tą firmą, na pewno zapamiętam ten produkt i może przy większej kasie zakupie takie cacko? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta próbka jest zamknięta w ładniejszym pudełku niż normalnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o nim u kilku osób, ale jakoś mnie nie pociąga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz taki problem, że makijaż znika Ci w ciągu dnia, to warto spróbować. Jeśli nie, to możesz się obejść spokojnie:)

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.