SLIDER

Wyniki rozdania!

Witajcie, witajcie:) Przepraszam, że musiałyście tak długo czekać, ale jak już milion razy wspominałam, praca do późna + uczelnia w weekend = totalny brak czasu.

Było to nasze największe rozdanie, otrzymałyśmy 21 poprawnych zgłoszeń, a spośród nich tylko dwie zawierające wszystkie poprawne odpowiedzi.

Między nami są 4 lata różnicy. Magda jest redaktorem, a ja nauczycielem wychowania przedszkolnego i j. angielskiego. Ja mieszkam w Goleniowie, a Magda w Piastowie k/Warszawy. Tak, wiemy, to było trudne i podchwytliwe:)

Zwycięzcą jest...

SYLWIA12

GRATULACJE:)

Wysłałam już do Ciebie maila. Czekam na adres do piątku do godziny 10.00, w przeciwnym razie nagrodę rozlosujemy jeszcze raz.

Pozdrawiam Was:)

PS. Okna umyte, pierogi ulepione?:)

4 komentarze

  1. zwyciężczyni gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A taką miałam nadzieję :(
    No ale nie napisałam,że nauczycielką j. angielskiego. Gapa ze mnie:)
    Gratuluję zwyciężczyni;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Sprzątanie, sprzątanie, generalne!!!
    Padam już z nóg, ale w święta odpocznę :)
    Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje!!
    ja okna mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.