SLIDER

Katarzynce sto lat!

19 lat temu nasze życie się zmieniło. Nie byłyśmy już dwiema wnuczkami naszej Babci i naszego Dziadka, wszystko musiałyśmy dzielić na 3. Ja przestałam być najmłodszą w Rodzinie, a same wiecie jakie profity się z tym wiążą:) W naszym życiu pojawiło się małe różowe maleństwo, które darło się w niebogłosy, miało najlepsze zabawki i jako jedyne w rodzinie - blond włosy i kochało Kubusia Puchatka. Na świat przyszła nasza siostra Kasia, która jak większość z Was wie jest autorką 99% grafik na tym blogu. Od tamtej pory nie byłyśmy już we dwie. W młodszych latach określałyśmy siebie jako trzy świnki, później trzech Muszkieterów. Kochałyśmy się i nienawidziłyśmy. Im bardziej dorastałyśmy, tym bardziej zdawałyśmy sobie sprawę jak wiele dla siebie znaczymy. 


Kasia prawie we wszystkim bije mnie na głowę:) i nie wyobrażam sobie, że mogłoby Jej nie być! Choć jest ode mnie młodsza, jest moją życiową inspiracją i przyjaciółką. 


Katarzynce życzę wszystkiego najpiękniejszego i zdania tej cholernej matury, a Wam - byście w swoim życiu spotkały tak cudowną osobę:)


5 komentarzy

  1. Wszystkiego najlepszego wiec dla Kasi !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja się dołączam :) wszystkiego co najlepsze, ogromu miłości i pozytywnej energii każdego dnia - matura się zda przed Tobą całe życie !!! Najlepszego :) trzecia siostro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń dla Kasi! I oby z maturą poszło gładko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spóźnione najserdeczniejsze życzenia!!!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś słodziaczkiem :*

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.