SLIDER

Comeback - haul Bath & Body Works, MUA, w7, Rimmel



Witajcie! Witam Was po prawie miesięcznej przerwie. Jak pewnie domyślacie się (no, przynajmniej te z Was, które śledzą rp na facebooku), że zmieniłam pracę. Co prawda do nowej idę dopiero za półtora tygodnia, ale sam stres związany z podwójnym zakończeniem roku, sesją i samym odejściem był dla mnie przytłaczający. Ale powoli dochodzę do siebie, co zobaczycie przeglądając zdjęcia z tego wpisu - tak ogromnego haulu jeszcze tu chyba nie było.

Na pierwszy ogień - Bath & Body Works. Uwielbiam ten sklep, a cóż ja poradzę, że trafiła się promocja... MEGA promocja. I takim oto sposobem stałam się posiadaczką poniższych rzeczy. Nie, nie mam obsesji zakupowej - większość rzeczy to upominki:)




Żele antybakteryjne - te z BBW przepięknie, długo i intensywnie pachną, a w dodatku są wydajne. 

Uwielbiam mgiełki BBW. Mam dwie duże, teraz zaopatrzyłam się w mniejsze, dla siebie i na prezent.

 Twiglight woods<3 szkoda, że nie upolowałam żelu ani balsamu, ale w Złotych Tarasach cały sklep prawie świecił pustką.

A tu duża mgiełka, która wystarcza naprawdę na długo:)



Dziś wybrałam się do lokalnego Pepco celem nabycia instrumentów muzycznych do nowej pracy i wyszło jak zawsze: instrumentow nie było, ale za to było kilka innych "pyszności".


Paletek MUA pragnęłam od momentu, kiedy zobaczyłam je w jednym z filmików Fleur (FleurDeForce). W moim Pepco było tylko kilka sztuk i wszystkie popękane. A tutaj - do wyboru, do koloru. 


Lubię lakiery Rimmel, szczególnie jeśli są na wyprzedaży za jakieś 7zł:)

No i ostatnia zdobycz z Pepco - dwa pędzle do oczu - szczególnie cieszę się z tego mniejszego. Nie znam się na tym, ale wydaje mi się idealny do malowania w załamaniu powiek.

To by było na tyle, jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne. Oczywiście kupiłam jeszcze kilka sukienek i całą masę rzeczy do pracy. Czy chciałybyście zobaczyć także niekosmetyczne zakupy?


Pozdrawiam Was:)
Monika

21 komentarzy

  1. zazdroszczę tych promocji w Bath&Body :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ciekawią mnie nie które zapachy B&BW, choć kilka już znam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam je wszystkie, ale twiglight woods to mój faworyt

      Usuń
  3. eee, w którym pepco byłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O nieeee, lecę do Pepco! Chcę pędzelki i za cieniami MUA też się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne zakupy, szkoda, że Pepco mam tak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest foszek. Bo żeś się nie odezwała w końcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie ruszałam się z Piastowa wczoraj! a w BBW byłam w niedzielę w złotych

      Usuń
  7. świetny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wybieram się do B&BW także chętnie dorzucę do moich planów ten żel antybakteryjny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się wzbogaciłam o kilka rzeczy z B&BW. Ich promocje są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.