SLIDER

My week in photos - mobile mix #6


Witam Was:)
Nareszcie udało mi się skompletować 10 zdjęć  na mobile mix. Wybaczcie mi jednak małe oszukaństwo - kilka zdjęć jest ze wcześniejszych tygodni. Enjoy!



Przenoszenie rzeczy z pracy do domu - tutaj 1/5 wszystkiego. Do dnia dzisiejszego nie udało mi się ogarnąć tego wszystkiego... ;)

Zakończenie roku... w drodze z uroczystości do przedszkola. Na zdjęciu kwiaty i słodkości koleżanki. Moje dzięki uprzejmości mojej cudnej Kasi były już w drodze do domu.  

Droga do nowej pracy. Właściwie to "z", a nie "do", ale droga całkiem przyjemna:)

Droga do Warszawy:)

Ulubiona! Wiśniowa

Wyprzedaż w Bath & Body Works

Pierwsza od dawna kąpiel relaksacyjna. Zrelaksowałam się tak bardzo, że po wyjściu z wanny spałam dwie godziny:)

Kopiec kreta - tak pyszny tylko w Piastowie!

Mój nowy kumpel - Bumbel Bee

Powrót do domu...

Jak widzicie ostatnio głównie podróże. Skończyło się dobre:( Czas wracać do pracy...


Monika

10 komentarzy

  1. Faktycznie droge do pracy masz przyjemną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie ten cień, bardzo przydatny na całe lato:)

      Usuń
  2. Bardzo lubie maselka z nivei

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niespecjalnie. Szybko mi schodzą z ust, nie bardzo łagodzą spierzchnięte usta, zapobiegają też bez rewelacji. Jedyne, co mi przypadło w nich do gustu to ładny wygląd i zapach:)

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.