SLIDER

Glossybox - I'm blue!

I przyszedł lipcowy GLOSSYBOX. Nazwa Wielki Błękit:) Pudełko jest wprost przeurocze! W poprzednim poście dotyczącym tego pudełka pisałam, że GLOSSYBOX postawiło sobie wysoko poprzeczkę poprzednią wersją. A co się kryje w tym? Przyznam się szczerze, że prawie wszystkie kosmetyki przeszły już testy:)






TOŁPA dermo face, hydrativ, nawilżający krem-żel pod oczy (pełny produkt 31,99 za 10 ml)

Kosmetyk stworzony został z myślą o właściwej pielęgnacji skóry wrażliwej, odwodnionej i podrażnionej z cieniami pod oczami. Dermokosmetyk uzupełnia poziom nawilżenia i działa odprężająco na skórę wokół oczu. Nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Rozjaśnia cienie pod oczami. Eliminuje oznaki zmęczenia i stresu oraz uczucie ciężkich powiek. 0%: alergenów, substancji zapachowej, sztucznych barwników, PEG – ów, silikonów, oleju parafinowego, donorów formaldehydu. Cechy produktu: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, fizjologiczne pH, konserwanty, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi.



Włożony do lodówki - działa cuda rano. Dla mnie naprawdę wielki plus za skład. Z tego, co wiem TOŁPA generalnie cieszy się bardzo dobrą opinią, więc na tym produkcie się nie zawiodłam. Żel stawia rano mnie na nogi i nie przerażam się podpuchniętymi z niewyspania oczami. Wieczorem idealnie koi po pełnym dniu pracowania przy komputerze. Ten produkt zdecydowanie zagości na stałe w mojej kosmetyczce! GLOSSYBOX dzięki Ci za niego:)

BEAUTY BIRD Żel do stóp Fly High! (pełny produkt ok. 36 zł za 75 ml)

Odświeża, chłodzi i regeneruje zmęczone stopy. Szczególnie polecany po wysiłku fizycznym, czy też w długi letni dzień. Wysokiej jakości składniki odżywcze - mentol, kamfora oraz olejek eukaliptusowy, zapewniają chłodzący i orzeźwiający efekt. Żel ma przyjemny zapach i szybko się wchłania.



Pierwsze wrażenie - genialny produkt. Lekko chłodzi, bardzo szybko się wchłania. Koleżanki w pracy też wypróbowały. Były zachwycone. Ale jak powiedziałam im cenę, to już nie bardzo:(  Natomiast zauważyłam jeszcze jedną dziwną rzecz. W tym sezonie inwestuję w buty Crocs. Ale nie te typowe Crocs tylko wersja sandały i balerinki. I powiem Wam, że jakiś czas od wchłonięcia, gdy wsadziłam moje nogi do Crocsów i poszłam na zakupy, to w pewnym momencie moje stopy zaczęły się ślizgać w moich własnych butach... Naprawdę nie było to komfortowe uczucie. Miałam wrażenie, że moje stopy po tym produkcie zaczęły się masakrycznie pocić. Po innych kremach (nawet nie żelach) nie mam tego problemu. Ale w tym momencie boję się posmarować stopy przed włożeniem do sandałów. Temu produktowi mówię raczej nie.


ARTEGO Odżywka nawilżająca Aqua Plus (miniatura, pełny produkt 31,50 za 200 ml)

Odżywka nie zawiera soli i agresywnych środków powierzchniowo czynnych, które mogłyby przyczynić się do utraty wilgotności (SLS Free). Skład został wzbogacony o olej roślinny pozyskiwany z nasion amazońskiego drzewa Pentaclethra macroloba, który gwarantuje odpowiedni poziom nawilżenia skóry głowy i włosów. Po aplikacji na suche i matowe włosy uzyskujemy zdrowy wygląd i połysk.
Już tego samego dnia jak dostałam GLOSSYBOX chciałam wypróbować odżywkę. Włosy pięknie pachniały mi cały dzień (myłam w nocy). Ale, to co najbardziej niepokojące - włosy strasznie mi się przetłuściły. Dla moich włosów jest to produkt zdecydowanie na nie, ale warto go wypróbować. ma bardzo dobry skład, pięknie pachnie, a włosy są nawilżone. Jednak przy tendencji włosów do przetłuszczania uważałabym. 


MASKA CHŁODZĄCA - prezent od Glossybox

Chłodząca maska na oczy doskonale sprawdzi się o poranku. Dzięki niej zredukujesz opuchliznę pod oczami i efekt przemęczonych oczu. Po jej aplikacji będziesz wyglądała na wypoczętą nawet po nieprzespanej nocy. Regularne stosowanie maski wpływa korzystnie na kondycję skóry wokół oczu.

Całe szczęście, bo nosiłam się z zamiarem kupna tego produktu. Sprawdzają mi się żelowe okłady, ale na oczy to ja ich sobie nie położę, natomiast taką maseczkę - jak najbardziej. niesamowite uczucie w połączeniu z kremem TOŁPA. 

ANEW Żel-krem Anew Aqua Youth (pełny produkt 50 zł za 50 ml)

Żel-krem na dzień i na noc 20+. Dowiedziono klinicznie, że działa wygładzająco na skórę. Hipoalergiczny, odpowiedni dla wrażliwej skóry. Działanie: Podwaja nawilżenie skóry utrzymując efekt przez 24 godziny. Redukuje efekt wysuszenia skóry, nadając twarzy młodszy wygląd.

Przyznam, że jeszcze go nie wypróbowałam. I boję się. Zawiodłam się już na kilku kremach Avonu, za to lakiery mają świetne. przekonuje mnie, że to żel, a moja skóra przesuszona wypróbowywaniem produktów przeciwtrądzikowych jest przesuszona. A najważniejsze, że jeszcze łapię się na 20+:)

NAILS INC. Lakier do paznokci w kolorze Brook Street (miniatura, pełny produkt ok. 55 zł za 10 ml)

Lakier do paznokci Nails INC charakteryzuje się doskonałą trwałością i wyjątkowym połyskiem, a przy tym łatwo i dokładnie pokrywa płytkę paznokcia. Koralowy odcień lakieru wpisuje się w najnowsze trendy obowiązujące tego lata.

Piękny, modny, długo się trzyma, lakier wytrzymał nawet składanie szaf z IKEI:) Piękny blask, łatwe nakładanie, tylko kurcze mianiaturka:) Bardzo chętnie dostałabym pełnowymiarową buteleczkę:) Lakierem jestem zachwycona. sama z siebie nie kupiłabym NAILS INC, ale dzięki GLOSSYBOX miałam okazję wypróbowania. A lakier zaprezentuję na paznokciach już za jakiś czas. 

Podsumowując, są plusy i minusy pudełka. Ale nie jestem nim całkowicie zawiedziona. Szczególnie dziękuję za żel TOŁPA, lakier NAILS INC. i maseczkę:)
Moja ocena lipcowe GLOSSYBOX'a








3 komentarze

  1. Wydaje mi się ,że zamówię sobie kiedyś jedno pudełko ,aby zobaczyć czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę skusić się na to pudełeczko, ale koniec końców zrezygnowałam. Zawartość prezentuje się jednak bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.