SLIDER

Mój ideał na lato

Zawsze gdy Monika wpada do Warszawy, ruszamy na rajd po sklepach kosmetycznych. Zazdroszczę mojej siostrze pięknej kolekcji lakierów, ale swoim lakierom jestem wierna i niezbyt często dokupuję nowe. Ale ten lakier Sally Hansen wypatrzyłam w jednej z babskich gazet. Akurat w Hebe był on przeceniony. I tak w moje ręce trafił Lustra Shine kolor 007 Scarab


Zakochałam się w nim już od pierwszego pomalowania. Pięknie pokrywa płytkę paznokcia już przy pierwszej warstwie. Po nałożeniu drugiej warstwy, bez top coatu lakier trzyma się 5 dni. Cena lakieru to 19,99 zł (cena standardowa 24,99 zł). 




Moja ocena dla tego lakieru:

Jakie macie zdanie na temat lakierów Sally Hansen? czy próbowałyście już Lustre Shine?





18 komentarzy

  1. W słońcu prezentuje się jeszcze lepiej:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. kojarzy mi się z muchą ;) ale śliczny jest tego nie zaprzeczę nie miałam jeszcze żadnego lakieru od nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na zdjęciu też:D Ale w rzeczywistości bardziej kojarzy mi się z ogonem syrenki:) / Monika

      Usuń
  3. Sally Hansen nie miałam lakieru,a ten wydaje sie być ciekawy, ja ostatnio lubie mieć biel na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie korci mnie wypróbowanie moonstone:)

      Usuń
  4. ja nie próbowałam takiego lakieru, ale efekt fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w miarę podobny z Kicks Make Up :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moonstone mnie zaciekawił - muszę go poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest w Hebe jeszcze i to w przecenie:) 19,99:)

      Usuń
  7. ciekawy kolorek,dla mnie mógłby byc ton jaśniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korci mnie, żeby spróbować biały. Bardzo podobał mi się wpis na temat białego lakieru na twoim blogu i myślę, czy nie spróbować białej wersji tego:)

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.