SLIDER

50 faktów o mnie!

Witam Was po (kolejnej) baaardzo długiej przerwie. Potrzebowałam czasu dla siebie. Każdy miewa wzloty i upadki, sytuacje miłe i te mniej. Kiedy niedawno przytrafiła mi się sytuacja z rodzaju "tych mniej", uzmysłowiłam sobie, że potrzebuję odskoczni i ... spokoju. Spełnienie tych potrzeb zapewnia mi właśnie blog. Tak więc - oto jestem. Dosłownie, bo tym wpisem odsłonię Wam niemałą cząstkę siebie. Enjoy!

50 faktów o mnie

1. Wybrałam taki, a nie inny kierunek studiów, bo chciałam uczyć w klasach 1-3 nauczania początkowego. W trakcie studiów okazało się, że chcę (i pracowałam przez 3 lata) w przedszkolu. Teraz wylądowałam w żłobku. Co czeka mnie dalej? Porodówka?:)
2. Gram na gitarze. Pierwsze kroki stawiałam razem z koleżanką, (której do dziś jestem wdzięczna za wieele rzeczy:*) reszty nauczyłam się sama.
3. Kocham kakao. Mogę nie pić kawy, herbaty, ale bez kakao ani rusz!

4. Jestem instruktorką ZHP:) Kiedyś harcerstwo było całym moim życiem, teraz jest jego mniejszą częścią, ale wciąż:)

5. Naturalnie mam bardzo, ale to bardzo kręcone włosy. Zwykle je prostuję lub zaplatam/ związuję, chociaż ostatnio zmieniłam fryzurę i pozwalam włosom żyć swoim życiem.
6. Jestem fanką Kubusia Puchatka. 
7. Uwielbiam sowy. Mam dwa wisiory i dwie pary kolczyków, charmsa przy bransoletce, siostra wynalazła dla mnie błyszczyk.

8. Kocham Harry'ego Pottera. No okej, nie jego samego, ale cały ten magiczny świat, który był dla mnie schronieniem w najgorszym okresie mojego życia. Kiedyś co wakacje czytałam wszystkie tomy po raz setny, a kiedy o północy ruszała sprzedaż czwartego tomu - od 21 stałam przed księgarnią... :)

9. Mój pokój byłby fajnym strychem. Jestem typem chomika, więc mam całą masę rzeczy pochowanych po pudłach, poprzywieszanych jedne na drugich. Podczas "generalnych" porządków odkrywam ciekawe rzeczy. Gdybym opuściła dom rodzinny na dłuższy czas, po powrocie odkrywałabym wiele wspomnień na nowo. 
10. Mam dwóch braci, których nigdy nie spotkałam. 
11. Nie potrafię się malować. Serio. Na nic tutoriale na yt.
12. Nie potrafię rysować. Porównując moje rysunki z rysunkami dzieci z przedszkola, nie znajdziesz różnicy:)
13. Jestem infantylna. Wie o tym każdy, kto mnie zna. Szczerze powiem, że nie jest mi z tym źle.
14. Uwielbiam inspirujące grafiki i cytaty.

15. Jestem silna. Tak, chociaż to nieskromne, to mogę tak o sobie powiedzieć. Życie zwykło doświadczać mnie na różne sposoby. Ze wszystkiego wychodzę coraz silniejsza. What doesn't kill you makes you stronger!
16. Nieustannie pracuję nad sobą. Nie tylko nad fizycznością, ale przede wszystkim nad charakterem i psychiką. 
17. Nie lubię ludzi, którzy nie pracują nas swoim charakterem. Uważam, że skoro ja, naczelny leń wszechświata potrafi, to inni też. 

18. Marzę o tym, by wyjechać do Londynu, Nowego Jorku i Paryża, a także wrócić do Szkocji.

                                               
19. Jestem uzależniona od filmików na yt. Nie tylko urodowych. Ubóstwiam brytyjsko - amerykańską paczkę, która jest mieszanką skrajnych osobowości: Ingrid, Fleur, Luke, Joey, Sawyer, Tanya, Jim, Megan, Cat:)

20. Czynności, które mnie odstresowują, to: malowanie paznokci i gra na gitarze.
21. Uwielbiam Demi Lovato, Jonas Brothers, One Direction (patrz fakt 13.:))

22. Do 17 roku życia obgryzałam paznokcie.
23. Chciałabym nagrywać filmy na yt. 
24. Kocham seriale! Obecnie na tapecie Pretty Little Liars i CAMP. Czekam na nowe odcinki Glee:)
25. Chociaż nie jestem wytrwała, ostatnio udaje mi się osiągać postawione przed sobą cele. 
26. Miesiąc temu zmieniłam pracę i jak narazie (tfu tfu, żeby nie zapeszyć!) była to najlepsza decyzja w moim życiu.
27. Skoro już jesteśmy przy pracy...:) W pracy muszę mieć idealny porządek. Nie ma opcji, by było inaczej. W domu już niekoniecznie:)

28. Mam kilka osiągnięć, z których jestem bardzo dumna. Niektóre z nich to:  ukończenie studiów pierwszego stopnia w trybie dziennym, zmiana pracy, FCE.
29. Przez rok uczyłam angielskiego dzieci 2, 3 i 4 letnie. Chciałabym do tego wrócić. 
30. W nagrodę po obronie, chciałam sprawić sobie prezent. Kupiłam... OPI, Koala bear-y.


31. Kocham czipsy!
32. Zaprojektowałam sukienkę na swój ślub. Nie ważne, że nie wiem, kiedy się on odbędzie. Who cares?:)
33. Mam jedną koleżankę, z którą przebrnęłam przez podstawówkę, gimnazjum, liceum i jesteśmy nadal w jednej grupie na studiach. 
35. Mam dwa króliki miniaturki. Nazywają się Pedał i Cappuccino. 
36. Jestem fanką Zmierzchu. Team Jacob - sorry Ed.
37. Kiedy usłyszę piosenkę w radio, rzadko przypada mi ona do gustu. Jednak zwykle i tak staje się ona jedną z moich ulubionych, ale dopiero wtedy, gdy usłyszę kilka jej coverów na yt. 
38. Kocham soundtrack z "Holiday". Chciałam nawet nagrać te wszystkie melodie na płytę, zamiast kołysanek dla moich dzieci w żłobku. Zrezygnowałam, ale i tak uwielbiam!
39. Kiedy spodoba mi się jakaś piosenka, uczę się grać ją na gitarze. 
40. Chciałabym, aby moje życie miało własną ścieżkę dźwiękową.
41. Za 21 dni kończę 23 lata. 
42. Lubię ubrania z H&M.
43. Kocham biżuterię z House'a, H&M i New Yorkera. 
44. Lubię kolczyki i długie wisiory.
45. Uwielbiam brokat! Nie ważne, czy to biżuteria, czy paznokcie, czy portfel, czy...


46. Nadal mieszkam z rodzicami.
47. Jestem chorowita. Niezależnie od tego, jak się odżywiam, czy uprawiam sport, czy nie, "jak się prowadzę" - wiecznie odwiedza mnie ciocia angina z kuzynostwem - zatokami.
48. Nie mogę brać długich kąpieli w wannie, bo mdleję.
49. Jestem nieśmiała i boję się poznawać nowe osoby. Jednocześnie lubię je poznawać.
50. Mój idealny relaks - spanie w dzień, książka, kakao, filmy i seriale. 


Uff! Myślałam, że szybko się uwinę, ale sporo musiałam się napocić, by wypisać aż 50 faktów. Ciekawa jestem, czy któraś z Was dobrnie do końca.

Taguję Ewu, Martę, Kamilę, Anię i Magdę:)
Dobrej nocy!
Monika

12 komentarzy

  1. Uwielgiam ten TAG :) Troszke się o Tobie dowiedziałam, a cytat z 5 zdjęcia chyba sobie wydrukuję, bo jest świetny! :) Dziękuję za otagowanie, na pewno w najbliższym czasie odpowiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ujął mnie... Pedał :) naprawdę fajny ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrnęłam do końca i to baaaardzo szybko ;) Tak mniej więcej 30/50 mogłabym przypisać do siebie rówieśniczko :D Hermionę i kręcone włosy również xD Pierwszy fakt mnie powalił do łez, znaczy sposób w jaki z tego zażartowałaś :D A Pedał.. to już w ogóle xD

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem dumna z pkt 4, 15 i 16. 40 - pięknie powiedziane :) bardzo lubię 9 i 32. Podziwiam, sama bym tylu faktów o sobie nie wymyśliła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham minionki one direction :***** kuzynka

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzia jesteś niesamowita!! Nie wiem co jest takiego w tym blogu ale bardzo lekko mi się go czyta. Poza tym podoba mi się to,że często przedstawiasz kosmetyki, które moja studencka ręka jeszcze dosięga :P bo umówmy się...są i takie blogi, gdzie po jednym poście dostajesz zawału cenowego haha ;D Parę faktów o Tobie odzwierciedla mnie...zwłaszcza te z nr 13 i 45 :P Miłego dzionka i na pewno nie raz jeszcze tu zajrzę :))

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.