SLIDER

Sierpniowy Glossy - przetestowany!

Trafiło do mnie trzecie już pudełko Glossybox - sierpniowe. Kurier przyjeżdża zawsze do pracy, więc zawsze lecę rozpakować pudełeczko na moim stanowisku pracy. Tym razem pudełko w charakterystycznym kolorze, przewiązane wstążką. Przepraszam, że dopiero teraz opisuję pudełeczko, ale nie lubie postów w stylu "co tu było", a wypróbowałam wszystko z opakowania, więc chce napisać o moich odczuciach. 


Po otwarciu zestaw kosmetyków, moim zdaniem dość pokaźnych objętościowo jak na próbki do testowania. W sierpniowym pudełku znalazły się 4 pełne produkty, w tym pędzel do makijażu i 2 próbki.




Zaczynając od lewej.
Glossybox pędzel do makijażu (pełny produkt) - cena 30 zł.
Pędzel jako prezent od Glossybox. Produkt przeznaczony do nakładania bronzera i różu.
Moim zdaniem cena adekwatna do jakości. Pędzel jest wykonany z włosia naturalnego - kozy. U mnie sprawdza się znakomicie. Włosie mi narazie nie wypada. Zobaczymy, co będzie później. Jestem naprawdę zadowolona z tego prezentu. 

Aussie odżywka "3 Minute Miracle Reconstructor" i szampon "Miracle Moist Shampoo" próbki
Nie mam zniszczonych włosów, ale szampon i odżywka zdecydowanie poprawia ich kondycję już po pierwszym użyciu. Po wypróbowaniu gamy tych produktów jestem zdecydowana na kupno wersji do włosów cienkich Aussome. Recenzja za jakiś czas, jak tylko skończę szmpony, które mam. Dodatkowo urzekł mnie zapach tych kosmetyków. Utrzymuje się cały dzień na włosach, co mój narzeczony bardzo docenia:) Pełne wersje produktów: odżywka 250 ml za 29,99 zł i szampon 300 ml za 27,99 zł.

Avon tusz do rzęs "Mega Effect" pełny produkt
Jedyną rzeczą, którą uwielbiam z Avonu to lakiery i maseczki do twarzy. Na każdym tuszu się zawiodłam i na tym też. Owszem, szczoteczka niesamowita, ale mam straszny problem z wytuszowaniem rzęs w wewnętrznym kąciku  oka. Plus dam za niesamowitą czerń, którą są pokryte rzęsy, a z moimi rzęsami nie robi absolutnie nic. Według katalogu cena 19,90 zł to cena w promocji, cena stała to ok. 45 zł. Nie dałabym tyle za ten produkt niestety. 

Anatomicals mgiełka do twarzy "Spray Misty for Me" pełny produkt, cena - 35 zł 100 ml
Użyłam jej odrazu w pracy. Był akurat gorący dzień. Produkt wypuszcza dość duże krople, ale moim zdaniem świetnie odświeża skórę. Lubię ten produkt za lawendę, której jestem wielką fanką. Cena to 35 zł za 100 ml.  Czy dużo, czy mało, nie wiem. 

Yasumi Express Shaker Mask + Soft Shaker pełny produkt
Uwielbiam maseczki do twarzy, a w szczególności te czekoladowe:) Taka maseczka była dostępna właśnie w Glossybox. A dokładnie to Sweet Choco Treat Express Skaer Mask. Niesamowita! Niedługo opublikuję większy opis razem ze sposobem przyrządzenia. Pięknie pachnie, nawilża i rozświetla moją skórę. Dla mnie to istna aromaterapia. Tylko cena dość wysoka jak na jednorazową maseczkę sama maseczka na http://yasumi.eu to 18,50. Ale muszę przyznać, że skład maseczki jest niesamowity, maseczki z Avonu niestety mogą się schować. Ale 18,50 za jednorazową przyjemność...

Mam mieszane uczucia co do tego Glossybox'a, tym bardziej, że konkurencyjny Shinybox przygotował niesamowite pudełko na sierpień. Ale są plusy - cieszę się, że poznałam firmę Aussie, która widziałam jest dostępna Rossmann'ie i chwilę relaksu z maseczką Yasumi:) Ogólnie ocena pudełka to:
Pozdrawiam











5 komentarzy

  1. ta wielka szczota w nowym tuszu avon mnie skutecznie odstrasza przed jakąkolwiek próbą zakupu... jestem bardzo ciekawa tej maski, ale na pewno jej nie kupię - droga.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty były. Ciekawił mnie ten tusz z avonu, zwłaszcza że teraz był tak bardzo reklamowany. Ale widać, że jak zwykle bez rewelacji i ta cena 45 zł strasznie odstrasza, ale nawet taki produkt znajdzie swoich fanów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawiłaś mnie tą maseczką Yasumi :) co do tuszy Avonu też się u mnie nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuszu nie testowałam. Poczekam na Twoją opinię :)
    A reszta produktów wygląda ciekawie. Zobaczymy jak się sprawdzą.

    Zapraszam do odwiedzin: www.kosmetycznaplaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełko wyglądam całkiem całkiem, nie pożałowali produktów :) muszę wreszcie wypróbować maskę do włosów!

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.