SLIDER

Moja jesienno - zimowa pielęgnacja włosów

Witajcie:) 
Dziś dosłownie dwa słowa o mojej pielęgnacji włosów, którą rozpoczynam teraz, czyli w okresie jesienno-zimowym. Nie znam się zupełnie na sposobach pielęgnacji włosów.. Staram się dostarczać im tego, czego myślę, że potrzebują. Obserwuję je, próbuję różnych produktów. Do tej pory zauważyłam, że naturalna pielęgnacja moim włosom nie służy, nie służy im też olejowanie. Mam ich bardzo dużo, w dodatku są bardzo suche i kręcone. Staram się ich nie dręczyć suszarką, ale zdarza mi się je prostować, czy kręcić. Jestem totalnym leniem, więc nie ma sensu kupowanie miliona cud produktów, bo wiem, że i tak nie będę ich używała. 

Na tapetę w tym najbliższym okresie dwa produkty Wella i dwa produkty Isana.


Szamponu Wella proSeries frizz control używam już od jakiegoś czasu i bardzo się z nim polubiłam. Będąc ostatnio w Rossmanie wzięłam odżywkę, tym razem z serii repair. Moje włosy są zniszczone, mam nadzieję, że choć trochę ta odżywka spełni swoje zadanie. Fioletową odżywkę mam zamiar stosować jako maskę. A do sprayu z termoochroną wracam po dłuższym czasie nieużywania, dam mu drugą szansę, bo moja mama się nim zachwyca:)

Znacie te produkty? A może używałyście czegoś innego, godnego polecenia? Koniecznie podzielcie się ze mną swoimi włosowymi hitami, bo marzą mi się długie włosy...:) Aaa i polećcie mi jakiś suchy szampon:)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Monika

8 komentarzy

  1. Odzywki Welli bardzo lubię - zawsze do nich wracam:) Suchego szamponu nie polecę, bo nie znam:D Na swój użytek stosuję puder dla dzieci i u mnie sprawdza się idealnie do odświeżania włosów, chociaż może trochę bielić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam pierwszy raz, pudru dla dzieci się boję, a właściwie boję się swojego lenistwa:) Że nie wyczeszę porządnie:)

      Usuń
  2. miałam ten spray termoochronny i był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych produktów, ale fajnie że znalazłaś taki zestaw, który ci służy :-)
    Z suchych szamponów polecam jednogłośnie z Lusha. Świetny skład, fajne działanie! Jeśli nie masz dostępu do sklepu Lush, to można ten szampon znaleźć na allegro.
    A powiedz mi kochana, czemu nie polubiłaś naturalnych produktów do włosów? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowanie i zmywanie olejów to nie dla mnie. Kosmetyki naturalne powodują u mnie straszne puszenie się włosów, które i tak mam już sianowate.:)

      Usuń
    2. Chyba że tak ;-)
      Ja polubiłam się z naturalną pielęgnacją, bo moje włosy są strasznie śliskie i gładkie...

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.