SLIDER

Warsztaty dla czytelników BeautyIcon - relacja

Niedawno spotkał mnie niesamowity zaszczyt - udział w warsztatach zorganizowany dla najwierniejszych czytelników bloga Beautyicon.pl. Na moją skrzynkę mailową dostałam piękne zaproszenie:

Warsztaty zostały zorganizowane dla czytelników 3 blogów:
beautyicon.pl prowadzonego przez Agatę Choromańską,
 nezdeluxe.pl prowadzonego przez Marcina Budzyka
olfaktoria.pl prowadzonego przez Dorotę Goldmann



Zajęcia trwały ok. 4 godzin i odbyły się w pięknych wnętrzach Pure Sky Club


Warsztaty były bardzo różnorodne. Pierwszą część poprowadziła Dorota, dzięki której wzbogaciłam swoją wiedzę na temat związku zapachu z osobowością danej osoby. 


W grupach staraliśmy się opisać osobę, która używa perfum przydzielonych do naszej grupy. Zestaw był wyjątkowo trudny, ponieważ perfumy były zarówno ciężkie, jak i lekkie, niektóre były dość duszące, inne - lekkie. Nie wiem, czy nasza interpretacja była trafna, ale dla mnie była to okazja poznania zapachów, o których nie słyszałam, m.in. To Be Woman Police:


Do tego pełno innych zapachów, m.in.: firmy Eisenberg, Iceberg, Ferrari. Na sam koniec, dzięki uprzejmości perfumerii Mon Credo, dostaliśmy próbki niektórych zapachów.






Drugą część warsztatów poprowadziła Agata, która opowiedziała nam o najnowszych trendach w makijażu, a dzięki uprzejmości firmy Estee Lauder mogliśmy stworzyć swoje makijaże z użyciem nowości, które właśnie weszły na rynek. 




Dodatkowo główny makijażysta marki Estee Lauder zaprezentował na modelce makijaż zgodny z najnowszymi trendami. Każdy z nas otrzymał także mały podarunek od firmy. 




 

Ostatnia część warsztatów była dla mnie, chemika, po prostu niesamowita. Od dawna interesuję się chemią kosmetyczną, ale po raz pierwszy miałam z nią do czynienia na żywo. Otóż Marcin zapoznał nas z bazami oraz składnikami perfum, z których później tworzyliśmy własne zapachy. I tak w końcu poczułam zapachy, m.in.: octanu fenylu, mentolu, okoumalu, toskanolu i wielu wielu innych. 







W przerwie występu Marcina Dorota przeprowadziła wywiad z Candy (dawniej Candy girl), która opowiadała nam o swoich ulubionych kosmetykach i zapachach, jakich używa. Muszę przyznać, że Candy jest niesamowitą, ciepłą i ambitną dziewczyną obdarzoną niesamowitym głosem. 



Jestem naprawdę zachwycona poziomem i organizacją warsztatów. Była to na pewno jedna z bardziej owocnych i przyjemnych niedziel, jakie mnie do tej pory spotkały. Warsztaty były darmowe, wobec tego postanowiłam upiec w ramach podziękowań, babeczki, które tematycznie pasowały do warsztatów:)



Zdjęcie czytelniczek Beautyicon.pl:


Warsztaty były także okazja do spotkania kilku znajomych osób oraz poznania nowych, niesamowitych ludzi o podobnych zainteresowaniach:)




P.S. Zdjęcia, oprócz tych podpisanych adresem bloga, mogłam wykorzystać dzięki uprzejmości Beautyicon.pl








10 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajna sprawa:) Ciekawe, czy będzie coś podobnego w Szczecinie?:)

      Usuń
  2. uwielbiam przeglądać zdjęcia z tych warsztatów, było niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zdjęć dzięki uprzejmości BeautyIcon, ale muszę przyznać, że oświetlenie do zdjęć było wprost boskie:)

      Usuń
  3. Super ;) tylko pozazdrościć i babeeeeeczki ]:->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurcze mogę Ci upiec aparat jak wpadniesz do Warszawy lub będę miała chwilę w Szczecinie i Monika Ci przywiezie:)

      Usuń
  4. Widzę że słowa super i świetne już wykorzystane a mi też one cisną się na usta :) miło było Cię poznać ;) babeczki pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że zawsze służę pomocą, gdybyś miała chęć:) Miło było Cię zobaczyć po raz drugi:)

      Usuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.