SLIDER

Czerwień i srebro

Witajcie:) Wypoczęte po kolejnym długim weekendzie? Ja zdecydowanie, najbardziej psychicznie. Jestem naładowana pozytywnością po same uszy. Dawno nie pokazywałam Wam żadnych lakierów, dziś za to będą aż dwa, w duecie:) Essence colour & go  Do you speak love i Lovely Snow Dust w kolorze srebrnym.



Kocham brokat, ale nie lubię przepychu. Dlatego wylądował tylko na jednym palcu. Szukałam czegoś klasycznego, wybrałam więc czerwień. Sama to zdecydowana nuda, dlatego dodałam sreberko i wyszła moim zdaniem całkiem fajna wariacja. Klasyczna i elegancka, ale nie nudna. Sprawdzi się na oficjalnych spotkaniach, jak i na luźniejszych wyjściach. U mnie te kolory idealnie sprawdziły się na wigilii, w połączeniu z bransoletką z perełek wyglądały obłędnie. 

Podoba Wam się takie połączenie? Łączycie piaski z innymi lakierami?


Pozdrawiam Was, 
Monika


PS. Dziś rano stuknęło 100 000 wyświetleń!:):):)

21 komentarzy

  1. Także wolę brokatowe akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja łączę i bardzo lubię takie miksy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super połączenie a piasek piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, jeszcze takie świąteczne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świąteczne, ale myślę, że sprawdzi się na różne okazje:)

      Usuń
  5. Uwielbiam czerwienie a z brokatem idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... złoty byłby tu niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się takie zaakcentowanie jednego paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to wygląda, ja ostatnio taki brokat lubię w połączeniu z beżami

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.