SLIDER

Czerwień i złoto

Dzisiaj postrz siostrzany:) Ostatnio Monika opisała Wam zestawienie lakierów czerwonego i srebrnego w poście czerwień i srebro. Okazało się, że w tym samym czasie nie zależnie od siebie, kupiłam wersję złotą lakieru firmy Lovely. Kolor ten pięknie wygląda na całych paznokciach, ale idealnie pasuje też do czerwieni lakieru, którym jestem ostatnio zachwycona, czyli Rimmel Salon Pro kolor: 703 Rock N Roll. 

Czerwień jest piękna, a wszystko, o czym pisze producent na temat tego lakieru jest prawdą. Jest po prostu idealny. Kupiłam go w Naturze za ok. 11 zł (przecena) i nie żałuję wydanego na niego grosza. Trzyma się długo na paznokciach, wysycha szybko, ma piękny połysk, szeroki pędzelek, dzięki któremu aplikacja na moich paznokciach jest bajecznie szybka i łatwa. Po prostu musicie zakupić choć jeden lakier z tej serii. Mam już 2 kolory i na tym nie poprzestanę:) 
Połączenie z lakierem z Lovely z serii Snow Dust:


Lakier Lovely Snow Dust Snow Princess jest lakierem do paznokci o piaskowej strukturze. Co tu dużo mówić... Ja uwielbiam lakiery tego typu, ponieważ dla mnie są nieścieralne. Przy próbie z tym lakierem na cały tydzień miałam spokój z malowaniem paznokci. A ten lakier bardzo łatwo ściąga się zmywaczem do paznokci bez żadnych opcji z folią aluminiową. Jest mój ulubieniec świąteczny. Pięknie się mieni, pięknie wygląda na paznokciach. Utrzymuje się w takim stanie bez bazy i topcoat'u. A cena 8,99 zł tylko zachęcała:)



Dajcie znać, co myślicie o siostrzanej wersji czerwień i srebro:) 

Na sam koniec, jak już wiecie, chciałam się pochwalić, że nasz blog uzyskał już ponad 100 000 wyświetleń. Z tej okazji chciałybyśmy wyróżnić 3 czytelniczki, które są bardzo aktywne na naszym blogu:
  1. justynka sbg (39)
  2. Ewu (34)
  3. JuicyBeige (30)
Dziewczyny, prześlijcie proszę do nas swoje adresy, czeka na Was niespodzianka:)
Dziękujemy wszystkim, że nas czytacie i mamy nadzieję, że zostaniecie z nami przez jeszcze dłuuuugi czas:)
Pozdrawiam
Magda

11 komentarzy

  1. połączenie super generalnie jak do klasycznego koloru dodamy blink blink to to wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację:) Zdecydowanie:) Uwielbiam takie połączenie. A może znasz jeszcze jakieś fajne połączenia?:)

      Usuń
  2. Przepiękna czerwień :)
    Chyba pomału dojrzewam do noszenia czerwieni na pazurkach :)
    Jest mi bardzo miło, że należę do grona najaktywniejszych czytelniczek! Zawsze z przyjemnością tu zaglądam :)
    justynka170@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy musi kiedyś dojrzeć do czegoś:) Ja cały czas twierdzę, że jeszcze nie zasługuję na Channel No 5:)

      Usuń
  3. A mój lakier Rimmel bardzo szybko odpryskiwał :( ale kolor ładny, bardzo żywy :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam drugi kolor i noszę go już 3 dzień:) A nakładałam bez bazy:) Nie wiem, co może być przyczyną:)

      Usuń
    2. akurat tamten był z innej serii, ale firma ta sama ;)

      Usuń
  4. Właśnie testuje tą czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam połączenie czerwieni ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.