SLIDER

Wyprzedaż blogowa cz. 1 -cienie do powiek i lakiery

Czasami szczęście mieści się w nieszczęściu. Równo tydzień temu siedziałam w tym samym miejscu  wyłam do księżyca, bo moje mieszkanie zostało zalane. Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Ściany i sufit będę miała odmalowane przez TBS, więc za free. To plus. Wszystkie półki i regały z mojego pokoju po odkręceniu od ścian będą nadawały się do wyrzucenia, więc zmuszona jestem do kupna nowych. To też plus, bo pewnie też tak macie - zawsze jest ważniejszy wydatek, więc teraz cieszę się, że w końcu będę miała wymarzone meble. W związku z tym postanowiłam zminimalizować ilość rzeczy w pokoju do minimum. Spodziewajcie się więc co najmniej 2 wpisów wyprzedażowych:) Mam nadzieję, że uda mi się sprzedać chociaż kilka rzeczy i uzbierać na regał, który chcę kupić w pierwszej kolejności.


Wszystkie kosmetyki są używane. Do ceny produktu należy doliczyć 5zł za przesyłkę. Oczywiście, jeśli kupicie więcej niż 1 rzecz, 5zł doliczacie do całej kwoty, nie do każdego produktu. 



MUA Extreme metalics cienie do powiek, po lewej Go Getter, po prawej Metalics, cena 6zł za sztukę



Revlon, potrójne cienie do powiek, 875 Show Stopper Copper, cena 8zł


OPI Steady As She Rose, cena 14zł REZERWACJA 
Nicole by OPI Kim-pletely in love 5zł
Nicole by OPI Seales with a Kris 5zł
NYX NGP 238 Bimbo 8zł


Sally Hansen  670 Midnight in NY, czarny z kolorowym brokatem,  8zł
Sally Hansen Courtesan, 8zł
Sally Hansen Instant Cuticle Remover, 8zł REZERWACJA


Golden Rose 203, brąz z różową poświatą, 5zł
Sephora 63 winter in Aspen, 4zł
Essence 113 do you speak love? 3zł
Essence crystalliced 01   It's a snow-woman's world, 3zł


Essence Vampire's love 05 hunt me if you can, 5zł - czarny ze srebrnym brokatem
Essence Vampire's love 01 Gold old Buffy, 5zł - czarny ze złotym brokatem
Essence Vintage District, 03 antique pink - 4zł


Jeśli uda mi się sprzedać wszystko z tego posta, regał zapewniony:)


Pozdrawiam Was, Monika

7 komentarzy

  1. Kochana powodzenia w sprzedaży! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Courtesan od SH wygląda pięknie! Aż szkoda, że mam stanowczy nadmiar lakierów bo od razu bym kupiła :)
    Współczuję sytuacji z mieszkaniem.. ja ostatnio w sierpniu miałam przymusowy remont :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. Uwielbiam lakiery Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, wątpię, żeby tak było, ale czy te cienie MUA Extreme są jeszcze dostępne?^^

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.