SLIDER

Kolejne promocje -40%!

Uwielbiam, gdy któryś ze sklepów (Rossmann czy Hebe) ogłasza promocję 40%. Wiem, że będzie się działo, chociaż to idealny czas u mnie "przed wypłatą". Obiecuję sobie, że będę ostrożna - czas odkładać pieniądze na ślub:)
Ale podzielę się z Wami tylko informacją, że od jutra Hebe organizuje promocję -40% i to na kilka firm dziennie. I wchodzą w to także produkty PUPA i Essie. Na te chyba najbardziej będę oczekiwać:):):) Dajcie znać, czy coś fajnego udało Wam się upolować:)
Więcej informacji na temat promocji znajdziecie tu.

Pozdrawiam


17 komentarzy

  1. Odpuszczę sobie :D niczego mi nie brakuje z kolorówki, nie będę szaleć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś to nie wychodzi, chociaż moja kolorówka ma się też bardzo dobrze;)

      Usuń
  2. czekam jeszcze na super pharm :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest tam coś godnego uwagi, na co czekasz szczególnie?:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. uuuu, ale tam też jest wiele rzeczy niedostępnych w Polsce, więc możesz zaszaleć:)

      Usuń
  4. Na essie bym się skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że u mnie nie ma Hebe :/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest Hebe ale na drugim końcu miasta. Co prawda obok mieszkają moi rodzice... Ale akurat nie mam w planach odwiedzenia ich. Nie mam w planach żadnych zakupów z kolorówki... Czyli nie pojadę do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczotki już są też w Douglasie:)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.