SLIDER

Okryj w sobie piękno! Niesamowite promocje w Biedronce!

Ostatnio, głównie ze względu na ślub, wzięło mnie na oszczędzanie:) Zamiast w sklepie osiedlowym staram się przejść kawałek dalej i zrobić zakupy w Biedronce. Kiedyś nie lubiłam, ale Biedronka zdecydowanie podniosła jakość swoich produktów. Uwielbiam też akcje tematyczne w Biedronce. Monika znalazła tam przy okazji świetne pędzle. Więc stwierdziłam, że poobserwuję akcje tematyczne. Od dzisiaj jest 2. część akcji "Odkryj w sobie piękno", przejrzałam ofertę i jutro rano skoczę, o ile tabletki przeciwbólowe po wyrwaniu 8 zaczną działać:) Więcej informacji o poszczególnych produktach znajdziecie w gazetce po kliknięciu na wybrane zdjęcie.
Co najbardziej wpadło mi w oko?

Antyperspiranty Garnier Mineral w cenie 5,99 zł. Nie pamiętam, żeby nawet w Superpharm była promocja tego typu. Są jednymi z najlepszych antyperspirantów, które stosowałam. 



Zastanawiałam się nad kupieniem toniku z serii Garnier Czysta skóra, ponieważ Monika bardzo dobrze wypowiada się o ich żelach myjących, więc chyba też się skuszę. Produkty w cenie 9,99 zł.


I ostatnio kultowy już w blogosferze produkt Płyn micelarny Garnier za 11,89 zł. Pojemność 400 ml, za tę cenę muszę go mieć. 
 

Warto zwrócić uwagę na maskarę Volum'Express Big Eyes od Maybelline, która ma 2 szczoteczki: do dolnych i górnych rzęs. Cena: 17,99 zł


Mam rok na wypielęgnowanie mojego ciała przed ślubem, więc czas się zabrać do pracy - najbardziej chcę zadbać o włosy, które zapuszczam już od jakiegoś czasu. Bardzo odpowiadają mi różne specyfiki, głównie z Green Pharmacy. Jednak w Biedronce w bardzo kuszących cenach (5,99 zł) będzie dostępna ziołowa seria Farmona:

Ostatnimi dwoma rzeczami, na które się skuszę to: muffiny do kąpieli (3,99 zł) oraz tabletki musujące do rąk. Muffiny lubię, o czym pisałam już tutaj. Tego nigdy w mojej łazience za wiele. A co do tabletek do rąk (4,99 zł) - staram się wzmocnić moje paznokcie, jednak jestem zbyt leniwa, żeby robić im kąpiele w oliwie itp. Chociaż może warto o tym pomyśleć, bo planuję na ślub manicure hybrydowy, a aceton użyty do zmywania daje jednak moim paznokciom w kość. 



W akcji do kupienia jest jeszcze wiele produktów, jednak nie wpadły mi one w oko, ale całą gazetkę możecie obejrzeć tutaj:


A czy Wy na coś się skusiłyście? Dajcie znać, czy zaopatrzyłyście się w coś podczas akcji "Odkryj w sobie piękno". Napiszcie też, czy interesują Was może jakieś promocje z Superpharm i Hebe, bo często tam jestem (mam je tuż pod nosem):)
Pozdrawiam serdecznie






6 komentarzy

  1. Chyba muszę się przejść do biedronki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj kupiłam 2 micele z Garniera- teraz to będę mieć zapas na długi czas, bo one są bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się sprawdzają, skoro taki zapas:)

      Usuń
  3. Promocje bardzo kuszące. Skorzystałam z nich

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.