SLIDER

Wishlist 2015

Witajcie! Nowy rok, to dla wielu z nas kolejny rozdział, początek nowego życia. Dla mnie to czas planowania. Na początku zabrałam się za planowanie... zakupów :). Mam nadzieję, że uda mi się spełnić wszystkie zachcianki w tym roku. Zapraszam!





  1. Buty na obcasie - chciałabym zaszaleć na wiosnę i kupić sobie pierwsze (tak, pierwsze...) buty na obcasie, ale nie takie super wyjściowe, ale takie, które będę mogła założyć i do jeansów, i do spódnicy. Nie mam upatrzonego modelu, ani sklepu. Chciałabym aby były wygodne, na szerokim obcasie. 
  2. Torebka - marzy mi się ten model Celine, ale po pierwsze wiem, że są trudno dostępne, a po drugie - kosztuje sporo, także raczej zdecyduje się na inny model. Ale marzeniem jest właśnie ta. 
  3. Toaletka Hemnes - kończę urządzać swój pokój, do szczęścia brakuje mi tylko toaletki. Miałam kupić małe biurko i z niego zrobić toaletkę, ale skoro już wydaje pieniądze na jakiś mebel, to wolę kupić ten wymarzony. 
  4. Zegarek - na zdjęciu widnieje ten od Michaela Korsa, bo będę szukała czegoś najbliższego temu. 
  5. Estee Lauder - delikatny żel do mycia twarzy, wypróbowałam od siostry i przepadłam! Muszę go mieć. 
  6. Miracle Sponge Real Techniques - podobno jest tak dobra, jak beauty blender, ale bardziej przystępna cenowo.


7. Trzy kroki Clinique - od długiego już czasu jestem ciekawa, jak sprawdzą się przy mojej cerze. 
8. Pędzle Real Techniques - nacjhętniej przygarnę te do twarzy.
9. Bumble and bumble - jestem bardzo ciekawa tych produktów do włosów, ale nie wybrałam jeszcze serii, w którą zainwestuję. 

Cóż, trochę się tego uzbierało:) To niestety nie wszystko, ale sporo rzeczy muszę przemyśleć. Zastanawiam się np. nad serum Midnight Recovery od Kiehls, mam próbkę, więc najpierw zobaczę jak ona na moją twarz wpłynie. 


Wy też planujecie większe wydatki? Czy idziecie na żywioł?
Pozdrawiam,

21 komentarzy

  1. Życzę spełnienia wszystkich życzeń - mnie także marzy się taka toaletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydatki staram się planować, ale ogólnie "planistką" nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle tez planuję wydatki - zwłaszcza większe, ale zdarza mi się kupować coś spontanicznie.

    Życzę, by się udało spełnić te marzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej kupuję spontanicznie, ale w tym roku chcę to zmienić:)

      Usuń
  4. Torebek nigdy za wiele, a ten model jest piękny!
    Ja wydatki staram się planować ale w praktyce wychodzi różnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jestem z tych, co kupują pod wpływem emocji:)

      Usuń
  5. u mnie buty zawsze są na wishliście, tylko że aktualnie już nie mam gdzie ich pomieścić :P tonę w butach i kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenia trzeba realizować więc wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio kupiłam sobie buty na obcasie (sama wiesz, że nigdy na takich nie chodziłam) i przepadłam!
    Byłam w CCC i przez przypadek zmierzyłam buty od Lasockiego, na szerszym obcasie, słupku i są rewelacyjne. Mogę przechodzić w nich cały dzień, przetańczyć całą noc... No i pasują do wszystkiego - spodnie, spódnica, sukienka...
    Ja mam w planach kupienie oczywiście ciuchów, bo to uwielbiam (w tym sukienek i spódnic, bo ostatnio mi ich brakuje), ale oprócz tego polujemy na bilety do Paryża, także trzymaj kciuki również za moje zakupy, ja będę trzymała za Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 kroki Clinique jest rewelacyjne, odkąd używam zapomniałam czym są wypryski nawet w oczywistym czasie miesiąca :)
    Torebka Celine również mi się marzy ale kosztuje sporo niestety... :( Za to zegarek MK jest super, też zastanawiałam się nad takim, ale wybrałam inny model :)
    Właśnie zaczęłam nowego bloga, zapraszam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka nowych pędzli i mnie by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam upatrzone już kilka par butów na obcasie i koturnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. tutaj podobna toaletka w zestawie, tanio
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/gg-groupon-goods-global-gmb-h-331209-6/61527638?division=cala-polska&CID=PL_AFF_5600_225_5383_1&nlp=&sid=%257Btransaction_id%257D&wid=http%253A%252F%252Fsalesmedia.pl&utm_medium=afl&utm_source=GPN&utm_campaign=200054&mediaId=263378

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.