SLIDER

Kuszące promocje w SuperPharm! Na co się skuszę?


Dostałam ostatnio przesyłkę promocyjną z gazetką od SuperPharm, która po raz pierwszy mnie bardzo zaskoczyła, bo tylu promocji i rzeczy, na które mam ochotę, nie widziałam już dawno! Dla posiadaczy karty Life Style zniżki sięgają nawet 50%! Pokażę Wam tylko wybrane oferty, ale całość gazetki będziecie mogli obejrzeć na końcu postu:)




 

A na co mam smaczka?



1. Krem udoskonalający Skin Perfecton L'Oreal - bardzo chciałabym go wypróbować. Kosmetyki z Vichy z podobnej serii jakoś mnie nie przekonały, ale ten krem przy takiej obniżce chyba kupię. A może próbowałyście go już?

2. Olejek Nuxe Hauile Prodigieuse suchy olejek o wielu zastosowaniach - miałam go kiedyś i uwielbiam miłością pełną:) Za zapach, działanie na moją skórę, włosy i ten elegancki wygląd. Jeśli jest obniżka to muszę go mieć!

3. Puder brązujący Nuxe - chciałabym spróbować ten puder, ponieważ większość tych, które kupuję sa dla mnie zbyt pomarańczowe, a o tym pudrze dobrze wypowiadają się w blogosferze i na wizażu. Jestem tylko ciekawa,  czy będzie w SuperPharm:)

4. Oczyszczająca pianka przywracająca blask skóry Vichy - szukam zastępnika dla mojego żelu Estee Lauder, bo po kilku miesiącach moja twarz przyzwyczaiła się do niego i coraz gorzej działa. Jest to nowość Vichy, więc z chęcią ją przetestuje!

5. Krem z 10-procentowym kwasem migdałowym Pharmaceris - uwielbiam kremy z kwasami, ponieważ działają one dobroczynnie na moją cerę. Avene wycofała mój ulubiony krem, więc szukam jego zastępnika, a kosmetyki Pharmaceris są bardzo dobrze oceniane. I cena ze zniżką będzie bardzo dobra.

6. Nawilżający balsam do ust Nuxe - kupiłam go kiedyś w aptece, za 20 zł, ponieważ jego data przydatności mijała po 2 miesiącach. Ale kolor był przepiękny i działanie na usta nieocenione.

7. Lakiery Essie uwielbiam! I jak jest promocja to warto wyszukać jakiś ładny kolor, najbardziej podobają mi się ostatnio kolory z kolekcji ślubnych:)

Zapłacę majątek, ale dostanę krem pod oczy Biodermy za 15,99:) A Wam coś wpadło w oko?

Cała gazetka wyświetli Wam się po kliknięciu na poniższe zdjęcie:


Pozdrawiam


12 komentarzy

  1. wow, rzeczywiście super promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ostatnio ominęła ich jednodniowa promocja na SVR, a tylko na tę markę teraz czekam. Szkoda że -50% robili akurat w środku tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech te essie- zawsze mnie kuszą. Tym bardziej ze kilka kolorów mam niezastąpionych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, faktycznie dobre promocje :)
    Szkoda, że u mnie nie ma SP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przez te promocje wyszczuplałam wczoraj o 330 zł.... no ale mam co chciałam :D

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.