SLIDER

Notka zbiorowa;)

Witajcie po długiej nieobecności. W związku z pracą i studiami nie mam czasu na regularne umieszczanie wpisów. Dlatego postanowiłam zaprosić do prowadzenia bloga moją siostrę:) Myślę, że dzięki temu blog dużo zyska, częstsze wpisy, więcej recenzji, a także makijaże. Już jutro pojawi się pierwszy post pisany tylko i wyłącznie przez Magdę:)
Póki co zapraszamy na nasze indywidualne blogi:
Monika
Magda
 i na recenzję żelu do twarzy L'oreal pure zone.

Według producenta: Żel dogłębnie oczyszczający przeciwdziała błyszczeniu skóry powstawaniu zaskórników i  niedoskonałości (rezultaty po 4 tygodniach stosowania). Działanie: przeciw zaskórnikom, przeciw niedoskonałościom, przeciw błyszczeniu się skóry.



Do żelu dołączony jest cleanpod. Produkt dostępny w supermarketach i drogeriach, cena to ok. 25zł.

Bardzo wydajny żel, dobrze się pieni na cleanpodzie. Mi osobiście nie przypadł do gustu. Mam wrażenie, że wysusza moją skórę, w dodatku w czasie jego używania na twarzy pojawiła mi się cała masa wyprysków różnego rodzaju. Na początku w trakcie mycia pojawiało się miłe uczucie chłodu, ale później chyba przyzwyczaiłam się do tego żelu, bo tego chłodku nie odczuwałam. Cleanpod działał jak peeling, co dla mnie jest akurat OK, w dodatku jest on pomysłowo umieszczony na butelce. 

Pomimo stosowania tego żelu ponad 4 tygodnie stan mojej skóry nie poprawił się. Wręcz przeciwnie - skóra jest przesuszona, bardzo się przetłuszcza i szybko zapycha. 
Regularna cena produktu to ok. 25zł, ja kupiłam go akurat na przecenie w Naturze za ok.15 zł. Gdybym kupiła go za 25 byłabym mocno wściekła. 

Czy kupię go ponownie? Na pewno nie! Jeszcze sporo mi go zostało...


Cóż, mamy nadzieję, że blog odżyje trochę:)
Pozdrawiamy M&M

2 komentarze

  1. też miałam inną wersję ale nie byłam jakoś bardzo zadowolona, jedyne co mi się baaardzo podoba to ta myjka do twarzy. Używam jej z micelarnym żelem do mycia twarzy z biedronki i lepszego połączenia raczej nie znajdę. Oczyszcza dokładnie twarz i nie podrażnia a żel jest wspaniały nawet do ciężkiego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie żel kiepsko się sprawdził, właściwie to jedynie do usuwania makijażu, do codziennego mycia nie bardzo. Teraz mam mega fajny żel za grosze i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.