SLIDER

Akcja ratunkowa

Witajcie piękności:)
W związku z tym, że drugie "M" się obija, postanowiłam napisać Wam o tym, co mi się przydarzyło, niestety nieprzyjemnego.
Od miesiąca, może dwóch mam problem z wypryskami na czole. Nie są to typowe pryszcze, tylko małe krostki, jednak nie wyglądają zbyt ładnie. Parę dni temu doszły do nich paskudne zaskórniki (między policzkami a ustami), które teraz zamieniły się w bolące podskórne pryszcze:(. Zanim to się stało próbowałam różnych maseczek, peelingów, ale jak widać to tylko pogorszyło sytuację.
Na dziś zaplanowałam akcję ratunkową. Oto jak ona przebiegała:
1. Zmyłam makijaż
2. zrobiłam peeling drobnoziarnisty, z Perfecty, w saszetce
3. nałożyłam antybakteryjną maseczkę z Ziai

4.w związku z tym, że peeling drobnoziarnisty się nie sprawdził, zrobiłam peeling gruboziarnisty z Sorayi
5. Nałożyłam krem do pielęgnacji bambino (używam go codziennie na noc)
6. na całą twarz nałożyłam maść Benzacne i zostawiam na noc. Kiedyś jej używałam, ale przestałam. Nie pamiętam czemu, ale pamiętam, że czasami potrafiła zdziałać cuda. Zobaczymy jak będzie tym razem.


Postaram się zdać jutro relacje - jakie efekty zauważyłam po tej nocy:)

Pozdrawiam ciepło:)




w notce wykorzystałam zdjęcia ze stron:

http://www.sklep-naturalna-medycyna.com.pl
http://www.nycomed.com/

1 komentarz

  1. Trzymam kciuki:) i żeby nie robić Ci konkurencji napiszę jutro wpis:)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.