SLIDER

Paznokciowe love - wakacyjna panterka

Dziś lekko drapieżnie - panterka.

Jak zwykle inspirowałyśmy się zdjęciem z weheartit.com, które należy do autorki bloga, na którego serdecznie Was zapraszam nailstories.co.uk - bardzo podobają mi się jej pomysły!

I krótki tutorial


a wyszło nam tak: 
nie wiem dlaczego kolor wyszedł tak bardzo inny od tego na zdjęciu z inspiracji. Użyłyśmy tego samego lakieru... może dlatego,że najpierw cały paznokieć malowałyśmy na biało? Nie wiem:( Ale zapewniam, że na żywo paznokcie wyglądały lepiej:)
 Użyłyśmy: lakier miss selene biały, biały lakier do zdobień Sensique, odżywka Eceline 8w1 jako bazę i top coat, essence nail art twins Bella i czarny lakier do stempelków essence.


Podobają Wam się nasze tutoriale? Chcecie, żebyśmy zrobiły jakiś według Waszego pomysłu?




22 komentarze

  1. Bosko :)

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Wam to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. :):):) Właśnie przygotowuję paznokcie do jutrzejszego mani:):):) Mam nadzieje, ze wyjdzie super:) Pojawi sie niedlugo kolejny tutorial:)

      Usuń
  4. Dziewczyna ma świetne pomysły, chyba będzie i moją inspiracją :)
    Ładnie wam wyszło! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że używa też dostępnych nam, niedrogich lakierów jak essence i miss sporty;)

      Usuń
  5. Jak pięknie wyglądają, niesamowicie mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie, zastanawiam się jak Ty odnajdujesz te plansze krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie odnajduję:) są robione przez moją niezwykle utalentowaną kuzynkę:) specjalnie na tego bloga. Ta sama kuzynka robiła też nasz nagłówek:)

      Usuń
  7. ładnie ładnie ;) ale podejżewam że mi by tak ładnie nie wyszło :C
    obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też nie wyszłyby, gdybym robiła je sama;) Na szczęście mam superekstrawdechęodjazdową kuzynkę:)

      Usuń
  8. b.fajne, aczkolwiek nie dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. a dla mnie to wygląda fenomenalnie! Niestety nie mam takich zdolności:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, dzięki Bogu mam wspaniałą Kuzynkę:):):)

      Usuń
  10. Super przedstawione i opisane, extra wyszło!:) obserwuje i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, stylizacje pazurków i nie tylko :)! http://mynameisodetteswan.blogspot.com/2012/07/19-koronkowy-manicure.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda! Gdzieś mam wykałaczki i pewnie w wolnej chwili przetestuje pomysł innym kolorem, bo biały i czarny mam, ale nie ten kolorowy =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kolorowy jest z drogerii natura, ale już ich nie produkują:( Podobny można kupić z Golden Rose, seria Paris

      Usuń
  12. Wow;) Super zdobienie;) Dołączam do obserwujących i zapraszam ponownie do mnie;)

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.