SLIDER

Paznokciowe naklejkowe love:)

Moja kuzynka razem z siostrą potrafią wyczarować niesamowite wzory na paznokciach. Staram się nadrobić to wynajdując i eksperymentując z różnymi naklejkami na paznokcie. Oto moja dzisiejsza propozycja z naklejkami 3D firmy Donegal.


Naklejki są ażurowe i wydaje mi się, że o wiele łatwiejsze w nakładaniu na pomalowaną płytkę paznokcia. Nie odkształcają się przy skórkach. 


Do wszystkiego użyłam moich ulubieńców:
Lakieru Rimmel 60 seconds w odcieniu How do you lilac it?
Topcoat essence gel-look



oraz lakieru essence studio nails XXL nail thickener.


Naklejki były trochę za długie, więc obcinaczkami delikatnie przycięłam odstającą część i wykorzystałam jako końcówkę do innego paznokcia. Naklejki świetnie dopasowały się do kształtu mojego paznokcia. 


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona lakierem Rimmel 60 seconds. Po wypłacie skusze się chyba na więcej kolorów. Wszystkie zapewnienia producenta sprawdziły się w 100%. Lakier wysycha w około minutę (nie mierzyłam stoperem:)), a szeroki pędzelek znacznie ułatwia malowanie. jedna warstwa lakieru wystarczy, nie pozostawia smug. Cena też jest rewelacyjna. W zależności od sklepu od 6,99 (Natura) do 9.99. Jak na taka cenę to lakier jest rewelacyjny. 


Moja ocena dla lakieru i naklejek to zdecydowanie 5 gwiazdek!

A wy co myślicie o naklejkach na paznokcie?


Jeśli nie możecie kupić naklejek gdzieś koło swojego miejsca zamieszkania to zajrzyjcie na stronę firmy Donegal. Jest tam sklep internetowy:
Zzapraszam także do odwiedzenia profilu firmy na facebooku:
Pozdrawiam


19 komentarzy

  1. Ale to super wygląda :) Ciekawe czy w Rossmannie znajdę takie ażurowe naklejki :) Bardzo lubię lakiery Rimmel. Zarówno tą serię jak i Lycra Pro, tylko ona jest niestety droższa (13-17 zł) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... w Rossmannie nie zwróciłam uwagi, czy są:) Ale przy okazji zajrzę:) A Lycra Pro nie próbowałam:)

      Usuń
  2. ale fajnie to wygląda! jak taka firanka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra kiedyś pokazała mi takie paznokcie podobne do tych, jak zobaczyłam naklejki to koniecznie musiałam je mieć:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Nie mam takiego talentu, żeby je namalować:(

      Usuń
  4. Bardzo ładne te naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ładnie Ci to wyszło! Ja użyłam ostatnio naklejek tych żelowych od essence i dla mnie totalna klapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam, ale nie były tak trwałe jak te;) o nich też będzie post:)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają te naklejki, a właściwie ich wzór ;)
    Chociaż sama nie używam naklejek na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma jeszcze kilka wzorów:) Najbardziej ciekawią mnie te białe:) Bo to chyba większe wyzwanie.

      Usuń
  7. Świetny efekt! Nadal nie jestem przekonana jednak do tych naklejek na paznokcie:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj:) Nic nie tracisz:) Chętnie zobaczę efekty:)

      Usuń
  8. Naklejki rewelacja! Wyszło Ci super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow niesamowicie uroczo to wygląda! Chyba się skuszę wkrótce na coś podobnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie dostanę te naklejki !!!! ? są prześliczne !

    OdpowiedzUsuń

© Racja pielęgnacja • Theme by Maira G.